اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت گرفت

برگزاری یادواره 45 شهید شهر قیر و سکه روان

خبرگزاری فارس: یادواره 45 شهید خونین بال شهر قیر و سکه روان در حسینیه اهل بیت (ع) شهر قیر برگزار شد.

برگزاری یادواره 45 شهید شهر قیر و سکه روان
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین یادواره 45 شهید خونین بال شهر قیر و سکه روان با همکاری سپاه ناحیه قیروکارزین و حوزه نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه و حوزه شهری امام حسن (ع) با حضور امام جمعه، مسئولان اداری قیروکارزین، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا، بسیجیان و خیل عاشقان شهید و شهادت صبح امروز در حسینیه اهل بیت (ع) شهر قیر برگزار شد.
حجت‌الاسلام غلام دهقان نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قیروکارزین در این مراسم اظهار داشت: شهدا به یک گروه و قشر ویژه تعلق نداشته بلکه به تمام جامعه تعلق دارند و همگی باید به وظایف خود در برابر شهدا واقف باشیم.
وی افزود: شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب و کشور ادا کردند و امروز وظیفه ما ادامه راه و سیره پاک شهدای عزیز است.
دهقان حرکت در خط ولایت و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب را مسیر حرکت شهدا دانست و ابراز داشت: آنها از ما بصیرت در تمام عرصه‌ها را می‌خواهند همان چیزی که ملت بزرگ ما با حضور خود در صحنه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب بارها آن را نشان داده‌اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قیروکارزین با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک انتخابات نهمین دوره مجلس را پیش رو داریم که باید با بصیرت، دانش و آگاهی پا در این عرصه گذاشته و با حضور گسترده، حماسی و چشمگیر خود مشت محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب بزنیم.
وی ادامه داد: آنچه در انتخابات آینده بخش دوم حضور حماسی ملت بوده، انتخاب اصلح و به مجلس فرستادن کسانی است که در خط رهبری و ولایت و پاسدار خون شهدا باشند.
دهقان با بیان اینکه باید مجلسی در خط ولایت و رهبری داشته باشیم اضافه کرد: شهدا راه خود را به سوی خدا یافتند و بهترین مسیر را انتخاب کردند و امروز وظیفه ما دنباله‌روی آنان و حفظ آرمان‌هایشان است.
به گزارش فارس، این مراسم با پخش چند کلیپ ویدئویی با مضمون شهید و شهادت و مداحی و نوحه سرایی همراه بود.
انتهای پیام/‌غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول