اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه فرهنگ آفتاب خبر داد

برگزاری مسابقه نقاشی طلوع فجر در خانه فرهنگ آفتاب

خبرگزاری فارس: مسئول خانه فرهنگ آفتاب با اشاره به برنامه‌های این مجموعه در دهه فجر گفت: مسابقه نقاشی طلوع فجر در خانه فرهنگ آفتاب برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه نقاشی طلوع فجر در خانه فرهنگ آفتاب
غلامرضا حموله امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری مسابقه نقاشی طلوع فجر در خانه فرهنگ آفتاب باقرشهر خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت در پیش بودن سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این فرهنگسرا اقدام به برنامه ریزی و اجرای مسابقه نقاشی طلوع فجر ویژه کودکان سنین پیش دبستانی، مهد و اول ابتدایی کرده است.
مسئول خانه فرهنگ آفتاب افزود: ما با برگزاری این مسابقه در نظر داریم تصورات درونی کودکان را در مورد انقلاب اسلامی زنده و پویا کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: به همین منظور این مسابقه با موضوعات «کودک، انقلاب در زمان ورود امام به کشور» و «کودک و پیروزی انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود.
حموله یادآور شد: با هماهنگی که با مدارس ابتدائی و مراکز فرهنگی زیر پوشش شهرداری باقرشهر انجام داده‌ایم کودکان این مراکز در مسابقه شرکت می‌کنند.
مسئول خانه فرهنگ آفتاب در پایان در ارتباط با زمان و نحوه برگزاری مسابقه عنوان کرد: مهلت ارسال آثار تا تاریخ 9 بهمن ماه سال جاری است و پس انتخاب آثار برتر به 33 نفر از شرکت کنندگان جوائز اهدا می‌شود و آثار برگزیده در نمایشگاهی که در ایام دهه مبارک فجر در محل این فرهنگسرا برگزار می‌شود برای بازدید عموم شهروندان به نمایش گذاشته می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول