اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

50 برنامه فرهنگی دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری دهه فجر امسال در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

50 برنامه فرهنگی دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری باید همراه با بصیریت‌دهی به اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان باشد از این رو اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز برنامه‌های خود را در این راستا تنظیم کرده است.
وی با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر افزود: با برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اوج عظمت، اقتدار و وفاداری ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به اثبات می‌رسد.
کریمی با بیان اینکه بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در استان برگزار می‌شود ادامه داد: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باید از تاثیرگذاری و کیفیت محتوایی لازم برخوردار باشد.
این مسئول با اشاره به جزئیات برنامه‌های دهه فجر گفت: هشتمین جشنواره کاریکاتور، اجرای عمومی چندین نمایش، جنگ شادی و کنسرت موسیقی شب شعر و موسیقی، نمایشگاه کتاب، جشنواره‌های مختلف فرهنگی، مسابقه مقاله‌نویسی و نمایشگاه عکس انقلاب از جمله این برنامه‌ها است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه عکس فجر انقلاب، جشنواره خوشنویسی رسول آسمانی، نمایش خیابانی، جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان، نماز و نیایش، شعر فجر و مسابقات کتابخوانی نیز در شهرهای استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره هنرهای تجسمی ویژه بانوان، جشنواره فرهنگی و هنری فجر انقلاب(اعم از همایش ادبی و نمایش) و نمایشگاه توانمندی‌های هنری هنرمندان شهرستان‌ها در رشته‌های هنری از برنامه‌های مصوب است که در شهرستان سلماس اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی دارد از این رو برنامه‌های مصوب نیز ماهیت فرهنگی دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول