اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری:

بسیج کارگری بزرگ‌ترین تشکل کارگری دنیا است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج کارگری گفت: بزرگ‌ترین تشکل کارگری جهان، بسیج کارگری ایران است که صدها هزار بسیجی در آن سازمان‌دهی شده است.

بسیج کارگری بزرگ‌ترین تشکل کارگری دنیا است
علیرضا لایق‌حقیقی امروز در حاشیه نشست فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی در تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بالا توصیف کردن روحیه کارگران بسیجی تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها را در سایه همت بلند آنان دانست.
وی افزود: امروز بیداری اسلامی‌ای که در منطقه فراگیر شده و تمام منافع استکبار جهانی را با خطر مواجه کرده است مهم از تفکر بسیجی و آرمان‌های آن است.
لایق‌حقیقی ادامه داد: کارگران بسیجی امروز در مجموعه‌های کارگری بی‌توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان و با آگاهی کامل از نقشه‌های شوم استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته‌اند با شکستن سد تحریم‌ها گام‌های ارزشمندی را رو به جلو بردارند.
لایق با تاکید بر اینکه در سایه این تحریم‌ها فرصت‌های ارزشمندی نصیب کشور شده است، اضافه کرد: کارگران بسیجی در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی خصوصی و دولتی با شعار جاودان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی "ما می‌توانیم" در عرصه کار و تلاش جهاد به معنای واقعی را آغاز کرده‌اند.
رئیس سازمان بسیج کارگری تصریح کرد: با نصب‌العین قرار دادن فرمایش امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کارگران بسیجی در محیط‌های کارگری برای سربلندی ملت و شکست تحریم‌های دشمن به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند به نحوی که در برخی از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان‌های کشور از جمله آذربایجان‌شرقی شیفته‌های بسیج برای افزایش راندمان، بهره‌وری و افزایش تولید تشکیل شده است که هم موجب خوشحالی مدیران و هم تحقق آرمان سال جهاداقتصادی شده‌اند.
لایق خاطرنشان کرد: بسیجیان جامعه کارگری کشور با تمام وجود گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در این بین مردم آذربایجان با ایمان و تدین زبانزد خود و پیشتازی در دفاع از اسلام و قرآن، عاشقانه دوشادوش ولایت در حال خلق حماسه‌های ماندگار هستند.
وی با اشاره به پیشینه تاریخی این خطه از کشورمان گفت: فعالیت بسیجیان استان در عرصه‌های مختلف سند افتخاری برای ملت بزرگ ایران است.
وی با بیان اینکه بسیج به‌عنوان گستره‌ترین نیرو در سطح جهان و معتقدترین نیرو به تفکرات توحیدی است، تصریح کرد: با توجه به این مهم، بسیج باید در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها میدان‌داری کند که در این راستا بسیج کارگری که بخش کوچکی از خانواده عظیم بسیج است نیز مأموریت تحقق منویات ولی فقیه را بر عهده دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول