اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش‌های شهروندی شهرداری مشهد:

شهروند خانواده مهمان مدارس راهنمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش‌های شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از اجرای طرح شهروند خانواده با عنوان خادمان شهر بهشت در مدارس راهنمایی خبر داد.

شهروند خانواده مهمان مدارس راهنمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، حسین حسینی‌زاده اظهار داشت: این طرح با هدف آشنا ساختن دانش آموزان با بهترین شیوه زندگی شهری و رابطه شهروندان با یکدیگر در مقطع راهنمایی اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح شهروند خانواده پیش از این در پایه دوم و چهارم مقطع ابتدایی اجرا شده است.
حسینی‌زاده خاطر نشان کرد: طرح شهروند خانواده مقطع راهنمایی با عنوان خادمان شهر بهشت در قالب جشنواره دانش آموزی با موضوعات مسئولیت‌پذیری و فرهنگ میزبانی پیگیری خواهد شد و در طول طرح، دانش‌آموزان خود را برای شرکت در این جشنواره آماده می‌کنند.
مدیر آموزش‌های شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: پروژه‌های پیشنهادی جشنواره دانش آموزی خادمان شهر بهشت شامل برگزاری جنگ شهروندی در مدرسه با موضوعاتی همچون لزوم بازیافت،‌ حفظ اموال عمومی، حفظ فضای سبز و، نمایشگاه شهروندی با موضوعاتی همچون فرهنگ میزبانی از زائرین امام رضا (ع)، معضلات شهروندی محله، مصادیق رعایت نکردن حفظ اموال عمومی در مدرسه، نشریه شهروندی در محله، نمایشگاه اهدای کتاب مردم محل، تولید کلیپ موبایل از عدم رعایت فرهنگ شهروندی در محله، نمایشگاه عکس از موضوعات شهروندی و... است.
وی یادآور شد: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و گروه‌های دانش آموزی طراحی شده است که مسابقه داستان نویسی با موضوع مسئولیت­پذیری، شعر با موضوعات مسئولیت­پذیری، فرهنگ شهروندی، انجام پروژه مطالعاتی با موضوع مسئولیت من در قبال مدرسه، محله، شهر در بخش دانش آموزی و پروژه‌های ارائه راهکارهای کتاب‌خوان کردن دانش آموزان، پروژه زیباسازی مدرسه با رنگ و نقاشی، ایجاد ایستگاه­های تفکیک زباله در مدرسه و... نیز از جمله پروژه‌های بخش گروه‌های دانش‌آموزی است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول