اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

تمام مدارس منطقه کاشان گازکشی شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: تمام مدارس این منطقه از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

تمام مدارس منطقه کاشان گازکشی شد
حسین حنطه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان از گازکشی 51 مدرسه کاشان و جمع آوری بخاری‌های نفتی طی سه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: 17 باب واحد آموزشی در سال 87، 10 واحد در سال 88، 19 واحد در سال 89 و پنج واحد در سال 90 گازکشی شده است.
وی، هزینه اختصاص داده شده برای گازکشی و تجهیز این 51 مدرسه به بخاری و آبگرمکن گازی را 2 میلیارد ریال ذکر و اضافه کرد: در حال حاضر هیچ مدرسه‌ای در شهرستان کاشان و توابع آن بدون گازکشی نیست.
مدیر آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: تعداد 62 واحد آموزشی نیز طی سه سال گذشته به صورت کامل با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، خیران و مشارکت‌های مردمی ایزوگام شده است.
وی آسفالت مدارس را یکی از اقدامات اصلی و مهم مدارس دانست و خاطرنشان کرد: 72 واحد آموزشی این شهرستان با متراژ 125 هزار و 623 مترمربع طی دو سال و نیم گذشته آسفالت شده است.
حنطه‌ای با اشاره به آسفالت پنج مدرسه دیگر تا پایان سال جاری یادآور شد: آسفالت این تعداد مدرسه با اعتباری بیش از 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، خیران، انجمن‌های اولیاء و مربیان، توافق‌نامه‌هایی با شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها انجام شده است.
به گفته وی دیوارکشی کامل 12 واحد آموزشی کاشان با اعتباری بیش از 5 میلیارد ریال انجام شده و 20 واحد آموزشی دیگر نیز با اعتبار یک میلیارد و 960 میلیون ریال مرمت و افزایش اضلاع شده است.
حنطه‌ای یادآور شد: 60 چشمه سرویس بهداشتی مدارس کاشان نیز با اعتباری افزون بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، مشارکتی و مردمی طی دو سال و نیم گذشته به صورت کامل تخریب و بازسازی شده است.
وی همچنین از فعال بودن تنها مدرسه کانکسی در روستای اسحاق‌آباد بخش نیاسر کاشان خبر داد و یادآور شد: هزینه اختصاص داده شده به این مدرسه که در حال حاضر 11 نفر دانش‌آموز ابتدایی در آن مشغول به تحصیل هستند، 110 میلیون ریال است.
انتهای پیام/ر20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول