اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان ‌شرقی اعلام کرد

معافیت 50 درصدی مدارس در پرداخت هزینه حامل‌های انرژی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت دولت مدارس در پرداخت هزینه حامل‌های انرژی از معافیت 50 درصدی برخوردار هستند، گفت: مدیران مدارس با هماهنگی و تعامل از مزایای آن به نفع واحدهای آموزشی استفاده کنند.

معافیت 50 درصدی مدارس در پرداخت هزینه حامل‌های انرژی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی آذربایجان شرقی، فیروز رضایی در جلسه مشترک مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش با شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی که در مرکز آموزشی- رفاهی شماره دو تبریز تشکیل یافت، با اشاره به اینکه تغییر نظام آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین بخش‌های تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در راستای استقرار نظام آموزشی 3،3،6 از سال تحصیلی آینده، برنامه‌ریزی اصولی برای اجرای طرح مذکور در استان آذربایجان‌شرقی نیز طراحی و تدبیر می‌شود.
وی ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی مورد نیاز برای استقرار نظام آموزش و پرورش جدید را از اقدامات اساسی در استان آذربایجان‌شرقی دانست و افزود: این برنامه‌ها باید با رعایت اصول اجرا شود و در فرآیند اجرای این طرح هم کیفیت و ثبات توام با لطافت مد نظر قرار گیرد تا دانش‌آموزان گرامی و اولیاء محترم و همکاران ارجمند فرهنگی با انبساط خاطر آموزش و پرورش را در این امر مهم یاری و مساعدت کنند.
رضایی از موفقیت‌های آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در بین سایر استان‌های کشور خبر داد و گفت: در زمینه هوشمندسازی مدارس طرح ملی نهضت حفظ قرآن و با سواد کردن بی‌سوادان و امور اداری و همچنین سیستم مالی مدارس و تحقیق و پژوهش ‌‌رتبه برتر کشوری را در مقایسه با سایر استان‌ها کسب کرده است.
وی همچنین از بازنشستگان فرهنگی استان خواست در مدت باقیمانده تا آخر دی ماه برای ثبت‌نام در بیمه تکمیلی طلایی فرهنگیان به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق محل خدمت خود مراجعه کنند تا از مزایای بیمه طلایی برخوردار باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش با توجه به مصوبه هیئت دولت مبنی بر معافیت 50 درصدی مدارس در پرداخت هزینه حامل‌های انرژی اظهار کرد: این مورد از طریق استانداری به تمام دستگاه‌ها و ادارات ذیربط ابلاغ شده و مدیران مدارس با هماهنگی و تعامل از مزایای آن به نفع واحدهای آموزشی استفاده کنند.
رضایی در این جلسه از برگزاری نمایشگاه هوشمندسازی مدارس در اواخر بهمن ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد و هدف از ایجاد آن را آگاهی بخشی به آحاد جامعه در خصوص فرآیند آموزشی با استفاده از وسائل کمک آموزشی نوین و الکترونیکی و همچنین معرفی سخت افزارها و نرم افزارها و محتوای الکترونیکی دروس دوره‌های مختلف تحصیلی بیان کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول