اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعیت اتحاد سبز سمنان خواستار شد

لزوم برخورد قاطع با متعرضان به محیط زیست در دامغان

خبرگزاری فارس: جمعیت اتحاد سبز استان سمنان ـ دفتر مرکزی دامغان در بیانیه شماره شش خود خواستار لزوم استمرار برخورد قاطع با متعرضان به محیط زیست در شهرستان دامغان شد.

لزوم برخورد قاطع با متعرضان به محیط زیست در دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، در یک نسخه از این بیانیه که به دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در شهرستان دامغان ارسال شده، آمده است: بدون تردید حفاظت از محیط زیست یک ضرورت اساسی و اجتناب‏پذیر بوده و در زمره مهم‏ترین امور به شمار می‏رود.
در ادامه می‏خوانیم: براساس اصل پنجاهم قانون اساسی، حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی است و در سند چشم‏انداز 20 ساله و سیاست‏های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به تایید مقام معظم رهبری رسیده، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی یکی از بندهای قابل توجه این اسناد ذکر شده است.
در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: در برخی موارد محیط زیست و طبیعت، این انفال الهی توسط برخی از متعرضان مورد دست‏اندازی قرار می‏گیرد که برخورد قاطع با اینگونه افراد توسط مسئولان ذی‏ربط و ذی‏صلاح می‏تواند گام موثری در حفاظت از آنها باشد.
در ادامه این بیانیه آورده شده است: طرفداران طبیعت در ماه‏های اخیر شاهد تشدید پاسداری از محیط زیست و انفال الهی در شهرستان دامغان توسط محیطبانان اداره محیط زیست این شهرستان بوده‏اند و این امر موجب رضایت و شادمانی حامیان طبیعت شده است.
جمعیت اتحاد سبز استان سمنان ـ دفتر مرکزی دامغان در پایان این بیانیه آورده است: ضمن تشکر از اقدامات به موقع و موثر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان در جهت جلوگیری از تعرض به محیط زیست، به نمایندگی از علاقه‏مندان به طبیعت خواستار ادامه این روند هستیم و حمایت قاطع خود را در این زمینه اعلام می‏کنیم.
به گزارش فارس؛ دعوت از عموم مردم شریف شهرستان دامغان برای یاری‏رسانی و همکاری با مسئولان و سازمان‏های مردم‏نهاد زیست محیطی از دیگر نکات پایانی این بیانیه بوده که انجام آن از وظیفه‏های دینی و شرعی تلقی شده است.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول