اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

تحریم‌ها سدی مقابل توسعه نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ گفت: تحریم‌های اقتصادی هیچ تاثیر منفی در اراده ملت ایران ندارد چرا که سدی مقابل توسعه محسوب نمی‌شود.

تحریم‌ها سدی مقابل توسعه نیست

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: اعمال تحریم‌های اقتصادی سنگین برای سست کردن ملت ایران اقدامی بیهوده و عبث است چرا که ملت ما در طول 33 سال بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تجاربی از این نوع زیاد کسب کرده‌اند و در همه آزمون‌ها با سرافرازی بیرون آمده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب به دلیل سنگ‌اندازی دشمنان در مسیر پیشرفت کشور با موانع زیادی روبه‌رو شده‌اند ولی به دلیل پیروی از رهبری فرزانه و حاذق همه این سدها را یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشتند.

این مسئول به لزوم حمایت از تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: باید از طریق اعمال تخفیف‌ها و بسته‌های حمایتی مختلف در راستای حمایت از صنایع بومی گام برداشته شود چرا که در این صورت مسیر توسعه استان چه بسا کشور بیش از پیش هموار می‌شود و به اندازه قابل توجهی فرصت‌های شغلی برای جوانان ایجاد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از طریق اعمال نظارت بر عملکرد دولت می‌توانند در شتاب گرفتن روند سازندگی کشورمان ایفای نقش کنند به طوری که این موضوع به عنوان یک تکلیف بر دوش آنها قرار گرفته است.

عیسی‌زاده برگزاری انتخابات نشان‌دهنده اقتدار حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: اقشار مختلف مردم با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو دلبستگی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنین پایبندی خود به آرمان‌های شهدا بیش از پیش ثابت خواهند کرد.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به لزوم انتخاب هوشمندانه ملت تاکید کرد و اظهار داشت: ملت ایران با شرکت کردن در این انتخابات سرنوشت کشورشان را به مدت چهار سال به افراد منتخب خود واگذار می‌کنند از این رو می‌طلبد در گزینش افراد، متعهد، ولایتمدار و متخصص بیش از پیش دقت کافی از خود نشان دهند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول