اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

ملت ایران با تحریم‌ها از پای نمی‌افتد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: تحریم‌ها و شرایط محاصره اقتصادی نمی‌تواند ملت ایران را از پای در آورد.

ملت ایران با تحریم‌ها از پای نمی‌افتد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: امام صادق (ع) خطاب به خداوند می‌فرماید "امام حسین (ع) کسی بود که مردم را نصیحت کرد و جای هیچ عذر و بهانه‌ای برای آن‌ها نگذاشت و به خاطر تو که پروردگارش و معبودش بودی، بی‌دریغ خیرخواهی کرد، اما مردم دنیا‌پرست فریب خورده و او را رها کردند و آخرت خود را به تباهی کشاندند".
وی از آثار و برکات صلوات فرستادن بر محمد و آل محمد (ص) گفت و بیان داشت: یکی از آثار صلوات محو شدن گناهان انسان است و به واسطه فرستادن صلوات موانع برای رسیدن به حوائج از بین می‌روند.
رمضانی‌پور از دیگر آثار صلوات فرستادن را ارتقای درجه مؤمن برشمرد و تصریح کرد: حضرت ابراهیم (ع) که خلیل‌الله لقب گرفت برای فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد (ص) بود که به این درجه نائل شد.
خطیب جمعه رفسنجان داشتن نظم در کارها را مهم دانست و عنوان کرد: پیروی از قانون نظم را برقرار می‌کند و آرامش و آسایش را به ارمغان می‌آورد و کسی که از قانون سرپیچی کند، اعتماد و اعتبار خود را از دست داده است.
وی از فضیلت‌های زیارت اربعین به رسیدن به خلاصه نهضت امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: قرائت زیارت اربعین از ضرورت‌هاست و با خواندن آن به اهداف امام حسین (ع) می‌رسیم.
رمضانی‌پور در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان تحریم‌های ایران از سوی دشمنان را پوچ خواند و ابراز داشت: این تحریم‌ها و شرایط محاصره اقتصادی نمی‌تواند ملت ایران را از پای در آورد و ما با همه سختی‌ها و فشار‌ها با تمام توان خود در برابر دنیای دون می‌ایستیم.
وی انتخاب اصلح در انتخابات را از جمله واجبات دانست و گفت: انتخابات باید توأم با امانتداری و قانونمندی برگزار شود، انتخابات در شرایط سالم می‌تواند مجلسی قدرتمند به وجود آورد.
انتهای پیام/ی20/چ3000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول