اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استانداری فارس خبر داد

اختصاص 700 میلیون تومان به محیط زیست فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل بحران استانداری فارس گفت: به منظور حمایت از محیط زیست 700 میلیون تومان از محل اعتبارات خشکسالی به محیط زیست این استان اختصاص پیدا کرده است.

اختصاص 700 میلیون تومان به محیط زیست فارس

فائز چراغ سحر امروز در حاشیه مراسم نهال‌کاری به پاسداشت شهدای محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: یکی از بحران‌های مهم در کشور تخریب محیط زیست و منابع طبیعی است.

وی بیان کرد: مدیریت بحران استان فارس و استانداری در هفته هوای پاک در راستای کاهش آلودگی و مطبوع ساختن هوا برای مردم کلان‌شهر شیراز و استان فارس، حمایت لازم را انجام می‌دهند تا در این‌گونه امور تسریع ایجاد شود.

این مسئول افزود: با وجود خشکسالی‌ها باید در نگه‌داری محیط زیست و منابع طبیعی کوشا باشیم تا بتوانیم از فواید آن بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: مدیریت بحران آموزش‌های لازم را به منظور حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی ارائه می‌دهد که اغلب بر اساس تحقیق‌های دانشگاه شیراز انجام می‌شود.

مدیرکل بحران استانداری فارس بیان کرد: برای آماده‌سازی بیشتر مسئولان فرمانداری‌ها و شهرستان‌ها در مواقع بحرانی، 30 نفر از 22 شهرستان آموزش‌های لازم را دیده‌اند که 18 شهرستان دیگر نیز در آینده نزدیک آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

این مسئول با بیان اینکه تمام اداره‌ها جزو شورای مدیریت بحران این استان، آمادگی لازم برای اتفاقات و بحران‌های ناگهانی را دارند ابراز داشت: اگر مردم آموزش‌های لازم در مورد بحران‌ها را دیده و همکاری لازم را داشته باشند، دستگاه‌های متولی مدیریت بحران یک قدم جلو‌تر می‌‌روند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول