اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز خبر داد

آمادگی منطقه 4 در انتقال گاز برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمستان

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز گفت: کارکنان منطقه چهار عملیات انتقال گاز با اجرای عملیات‌های مختلف ضمن حفظ آمادگی برای عبور از فصل سرما آماده هستند.

آمادگی منطقه 4 در انتقال گاز برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمستان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط‌عمومی منطقه چهار عملیات انتقال گاز، سید مجید منبتی با اشاره به وارد شدن موج سرما و کاهش شدید دما اظهار داشت: با عنایت به شرایط نامساعد جوی و برودت غیرمنتظره هوا و به منظور آمادگی برای مقابله با مشکلات و بحران‌های احتمالی، تدابیر و طرح‌های مناسب در منطقه چهار عملیات انتقال گاز ایران اتخاذ شد.
مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز ایران با اشاره به قرار گرفتن دو استان از استان‌های زیرپوشش این منطقه در اقلیم ‌سرد و خشک کشور گفت: کارکنان ساعی منطقه چهار عملیات انتقال گاز ایران به صورت آماده‌باش و کوشا به‌ صورت شبانه‌روز در تلاش هستند با ارائه خدمات مطلوب و آماده به‌ کار نگهداشتن تاسیسات و خطوط انتقال گاز و انتقال بهینه گاز به مصرف کنندگان، زمستان امسال را نیز با کمترین مورد در زمینه انتقال پایدار گاز سپری کنند.  
وی با بیان اینکه آماده رویارویی با بحران‌های زمستانی هستیم، ‌اظهار داشت: قبل از شروع فصل زمستان این منطقه با اتخاذ تدابیر ویژه از جمله، ایجاد تمهیدات لازم، تشکیل تیم‌های عملیاتی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، رفع کمبودهای ابزاری و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز جهت عملیات، آماده مقابله با بحران‌های احتمالی شده‌ایم.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول