اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مدیریت بحران آذربایجان غربی خبر داد

تشکیل کارگروه مدیریت بحران زنان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: کارگروه مدیریت بحران برای بانوان استان آذربایجان غربی تشکیل می‌شود.

تشکیل کارگروه مدیریت بحران زنان در آذربایجان غربی
جعفر ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این کارگروه فعالیت‌های خود را در راستای آموزش مدیریت بحران برای بانوان متمرکز خواهد کرد.
وی تصریح کرد: در باقی‌مانده سال 90 استراتژی که در برنامه پنج ساله پنجم توسعه در حوزه مدیریت بحران اتخاذ شده است از امر آموزش غافل نخواهیم بود و از این بحث نهایت استفاده را خواهیم برد.
این مسئول افزود: در این زمینه قابلیت خوبی داریم و ظرفیت‌ها را رهاسازی خواهیم کرد.
ذوالفقاری با بیان اینکه ظرفیت اعتباری باید هدفمند هزینه شود، ‌خاطر نشان کرد: در بخش آموزشی اعتباری در نظر گرفته‌ایم و سازمان‌هایی را نیز برای آموزش معرفی کرده‌ایم که در تلاش هستیم به صورت هدفمند این اعتبارات را هزینه کنیم تا بیشترین بهره آموزشی را بگیریم.
وی بر حضور زنان در بحث مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: حضور زنان در مدیریت بحران باید به صورت عملی باشد.
این مسئول با بیان اینکه قابلیت ایمن‌سازی جامعه و رفع مشکلات در زمینه فرهنگ‌سازی بانوان مد نظر است، اظهار داشت: در این راستا باید از توان بانوان استان کمک بگیریم.
رئیس مدیریت بحران آذربایجان غربی ادامه داد: ما امروز شاهدیم دشمن نامریی ناشی از نشت گاز جان تعداد زیادی از افراد جامعه را می‌گیرد که اگر فرهنگ ‌لازم در این زمینه وجود داشته باشد کاهش اتفاقات را شاهد می‌شویم.
ذوالفقاری با بیان اینکه در سطح استان نقاط آسیب‌پذیر داریم، افزود: در این نقاط عمدتاً افراد فاقد اطلاعات در زمینه پیشگیری از بحران و آسیب‌ها هستند که نیاز است تا در این مناطق به آموزش بیشتر توجه شود.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول