اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 80 پینگ پنگ باز؛

برترین‌های پینگ پنگ جام رمضان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی جام رمضان استان قم نفرات برتر خود را در پایان رقابت مدعیان شرکت کننده در رقابت‌های رده سنی آزاد شناخت.‌

برترین‌های پینگ پنگ جام رمضان قم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای پینگ ‌پنگ قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با حضور برترین‌های این رشته در قم برگزار شد و طی آن پینگ‌‌پنگ‌بازان شرکت کننده در دو رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
پیکارهای پینگ‌پنگ جام رمضان موجب شده بود برترین‌های پینگ‌پنگ قم در این مسابقات حضور یابند اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط هیئت پینگ‌پنگ قم، شرکت کنندگان در دو مقطع سنی یعنی بزرگسالان و نونهالان و نوجوانان برای کسب مقام‌های برتر رقابت کردند.
به همین منظور هیئت پینگ پنگ قم از تمام پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان و رده سنی بزرگسالان استان برای شرکت در مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان دعوت به عمل آورده بود اما محدودیتی برای حضور پینگ پنگ بازان رده‌های سنی جوانان و امید در مسابقات رده سنی بزرگسالان وجود نداشت.
بدین‌ترتیب رقابت‌‌های پینگ‌پنگ جام رمضان با شرکت بیش از 80 نفر از پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی آزاد (جوانان، امید و بزرگسالان) برگزار شد و نفرات برتر شب گذشته معرفی شده و در حضور مسئولان هیئت پینگ پنگ قم تجلیل شدند.
رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان قهرمانی استان قم در شب‌های ماه مبارک رمضان در تنها سالن اختصاصی پینگ پنگ قم یعنی سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و تماشاگران زیادی نیز از رقابت‌های برگزار شده دیدن کردند.
با توجه به شیوه برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان رده‌های سنی آزاد قهرمانی استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارها، ابتدا در چهار گروه 20 نفری رقابت‌های مرحله مقدماتی را برگزار کردند که نفرات برتر راهی مرحله بعد شدند.
در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی پینگ‌پنگ جام رمضان استان قم، از هر گروه چهار نفر برتر به مرحله دوم راه یافتند و از این مرحله به شکل دوره‌ای برای کسب عناوین برتر، مسابقات را ادامه دادند که در نهایت این محمد حسینی بود که موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
برترین‌های این دوره از پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی جام رمضان استان قم در حالی معرفی شدند که عنوان نایب قهرمانی را امیر نوروزی از آن خود کرد و بعد از این دو پینگ پنگ باز مدعی، امیر نوروزی موفق به کسب مقام سوم جام رمضان قم شد.
مسابقات پینگ پنگ جام رمضان قهرمانی استان قم در رده‌های سنی آزاد (جوانان، امید و بزرگسالان) در حالی برترین‌های خود را شناخت که این پیکارهای در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به صورت جداگانه برگزار شد و نفرات برتر امشب معرفی می‌شوند.
در حین برگزاری این مسابقات پینگ پنگ بازان تیم نونهالان و نوجوانان قم در مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور نیز دو مسابقه خود را در ماه مبارک رمضان برگزار کردند که به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت لرستان و نفت و گاز گچساران به برتری دست یافتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول