اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در پایان رقابت‌های انفرادی:

پینگ پنگ بازان مازندران و آذربایجان شرقی فینالیست شدند

خبرگزاری فارس: پینگ پنگ بازان تیم‌های مازندران و آذربایجان شرقی با کسب برتری مقابل حریفان خود به دیدار نهایی رقابت‌های بخش انفرادی پینگ پنگ نونهالان کشور راه یافتند.

پینگ پنگ بازان مازندران و آذربایجان شرقی فینالیست شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه در پایان دو روز رقابت 27 تیم، برترین‌های بخش تیمی مسابقات پینگ پنگ رده سنی نونهالان قهرمانی کشور در شهر مقدس قم مشخص شدند، چهارشنبه شب فینالیست‌های بخش انفرادی نیز شناخته شدند.
بعد از پایان مسابقات بخش تیمی که با قهرمانی تیم پینگ پنگ رده سنی نونهالان هیئت مازندران همراه بود و تیم‌های هیئت پینگ پنگ فارس و مقام سوم مشترک بین تیم‌های خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی همراه بود، این بار نیز پینگ پنگ بازان مازندران و آذربایجان شرقی توانمندی استان‌های خود در رشته پینگ پنگ را به رخ حریفان کشاندند.
در بخش انفرادی این دوره از مسابقات پینگ پنگ رده سنی نونهالان قهرمانی کشور که از روز دوشنبه 16آبان در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی مریم منطقه آذر قم در حال برگزاری است، 84 پینگ پنگ باز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
بعد از انجام مراحل مختلف بین پینگ پنگ بازان مدعی، سر انجام امیرحسین رزاق نیا از تیم نونهالان مازندران، علیرضا رهنما از آذربایجان شرقی، مهدی جلیلی از تیم پینگ پنگ نونهالان فارس و حسین عباس پور از تیم خراسان جنوبی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
بدین ترتیب در نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌های بخش انفرادی پینگ پنگ رده سنی نونهالان قهرمانی کشور، امیر حسین رزاق نیا از تیم پینگ پنگ نونهالان مازندران مقابل مهدی جلیلی از تیم فارس قرار گرفت که این مسابقه نزدیک و تماشایی در نهایت سه بر دو به سود پینگ پنگ مازندران انجامید تا بعد از موفقیت در بخش تیمی، این بار نیز مازندران در دیدار نهایی یک نماینده داشته باشد.
در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی نونهالان کشور در قم، علیرضا رهنما از تیم پینگ پنگ آذربایجان شرقی در جدال با حسین عباس پور از تیم خراسان جنوبی به برتری سه بر یک دست یافت تا دیگر فینالیست بخش انفرادی این رقابت‌ها لقب بگیرد.
با نتایجی که در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات به دست آمد، فینالیست‌های بخش انفرادی پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی نونهالان کشور در قم مشخص شدند و طبق برنامه صبح امروز در دیدار نهایی علیرضا رهنما از آذربایجان شرقی به مصاف امیر حسین رزاق نیا از تیم پینگ پنگ نونهالان مازندران می‌رود تا قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود.
مسابقه فینال در حالی برگزار می شود که حسین عباس پور از تیم پینگ پنگ نونهالان خراسان جنوبی و مهدی جلیلی از تیم پینگ پنگ نونهالان استان فارس مقام سوم مشترک این دوره از رقابت‌ها را پیش از مشخص شدن قهرمان از آن خود کرده‌اند.
این در حالی است که به صورت همزمان، 38 تیم در بخش دو نفره این دوره از رقابت‌ها در حال رقابت با یکدیگر هستند که فینالیست‌های مسابقات دونفره نیز امروز مشخص خواهند شد تا امشب این مسابقات با معرفی برترین‌های انفرادی و دو نفره پایان یابد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول