اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو سال آینده

باغ‌موزه و دهکده دفاع مقدس افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: کار ساخت پارک‌موزه دفاع مقدس و دهکده دفاع مقدس را از سال گذشته آغاز کرده و در تلاش هستیم طی دو سال آینده در استان اصفهان افتتاح کنیم.

باغ‌موزه و دهکده دفاع مقدس افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، در نشست خبری ستاد یادواره شهید حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی نماینده حضرت امام (ره) در قرارگاه خاتم‌الانبیا سردار مجتبی فدا اظهار داشت: با توجه به روزهای گرامیداشت عملیات کربلای چهارم و پنجم و شهیدان حاج‌حسین خرازی و عبدالله و رحمت‌الله میثمی برای تکریم کسانی که تجسم اخلاقی عملی و اخلاص هستند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، ستاد کنگره شهدای استان اصفهان، ستاد کنگره شهدای روحانی و لشگر امام حسین (ع)، یادواره شهید میثمی را در جوار مزار 8 هزار شهید اصفهان برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: این یادواره با حضور مسئولان لشگری و کشوری و هم‌رزمان شهید میثمی از شهرهای تهران، قم، اصفهان و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: در این مراسم سردار سرلشگر یحیی رحیم‌صفوی دستیار عالی رهبر معظم انقلاب و حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کنند.

وی گفت: اجرای دکلمه توسط فرزند شهید میثمی و اهتزاز پرچم متبرک شده به آستان مقدس امام حسین (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

فدا افزود: استان اصفهان 23 هزار رزمنده و 400 سردار شهید تقدیم انقلاب کرده و در طول دفاع مقدس نیز 570 روحانی شهید نیز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی درباره برگزاری یادواره شهید حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی در سه استان قم، اصفهان و تهران گفت: به واسطه نقش محوری شهید میثمی و شاخصه‌هایی از قبیل نمایندگی حضرت امام (ره) در قرارگاه خاتم‌الانبیاء، شهید شاخص حوزه علمیه قم و محل زادگاه و زندگی شهید میثمی در اصفهان این یادواره‌ها در این سه استان برگزار می‌شود.

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان، کار ساخت پارک‌موزه دفاع مقدس و دهکده دفاع مقدس را از سال گذشته آغاز کرده است و در تلاش هستیم طی دو سال آینده باغ موزه دفاع مقدس و دهکده دفاع مقدس را در استان اصفهان افتتاح کنیم.

به گزارش فارس، یادواره شهید میثمی 29 دی‌ماه سال‌جاری در گلزار شهدای اصفهان از ساعت 30/8 تا 30/11 و با حضور دستیار عالی رهبر معظم انقلاب سردار سرلشگر یحیی رحیم‌صفوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول