اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

آموزه دفاع مقدس عظمت انقلاب را اعتلا می‌دهد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده‌‌ سپاه مشگین‌شهر گفت: آموزه بزرگ دفاع مقدس که همان ایثارگری است انقلاب اسلامی ایران را از توطئه‌ها و تهدیدهای مختلف در امان نگه داشته و سلامت نسل آینده را نیز بهتر و بیشتر تضمین می‌کند.

آموزه دفاع مقدس عظمت انقلاب را اعتلا می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراد میرزایی عصر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور از مشگین‌شهر اظهار داشت: نسل آینده ما باید زوایای مختلف دوران دفاع مقدس را آشنایی پیدا کند تا بتوانند حریم‌دار و صیانت‌کننده ارزش‌های انقلاب و مبانی نظام اسلامی باشند.
وی نوک حملات دشمن را به سمت نسل آینده و غفلت‌های تاریخی در مقطع سنی جوانان و نوجوانان توصیف کرد و افزود: اگر ما نیز امروز در تربیت نسل آینده با آموزه‌های اسلام و انقلاب و حماسه خلق شده در جنگ تحمیلی دچار اشتباه و غفلت شویم دیگر مجالی برای جبران و بازگشت نمی‌یابیم.
میرزایی سنگین‌ترین هجمه دشمنان را مربوط به جنگ نرم و فرهنگی آلوده به فساد و تباهی توصیف کرد و ادامه داد: امروز دشمن با هزاران کانال مستهجن و منحرف‌کننده به میدان آمده است تا سرمایه این کشور را به نیستی و تباهی بکشاند و این وظیفه ما است که با آشنایی نسل آینده با فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آنها را از افتادن در این دام زیانبار نجات دهیم.
این مسئول تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی با محوریت دانش‌آموزان در سال‌های اخیر سبب شده تا آنها با راه و آرمان شهدا آشنا شده و اجازه ندهند خط و خطوط روشن و اندیشه بلند آنها دچار تخریب، تهدید و یا خلأهای اجتماعی شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی جنوب در کنار یاد گرفتن از حرکت شهدا و آرمان‌خواهی آنها زمینه را برای یک تحول روحی، روانی و اعتقادی در نسل آینده فراهم می‌کند تا در میدان مبارزه و جهاد علیه استکبار پرتوان‌تر از گذشته در میدان حاضر باشند.
به گزارش فارس، جانشین فرماندهی سپاه مشگین‌شهر اضافه کرد: تا پایان امسال بیش از 40 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع دوم متوسطه برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی گفت: امسال با افزوده شدن دانش‌آموزان دختر به این اعزام‌ها برای گذراندن مرحله عملی درس آمادگی دفاعی فرصتی برای آنها فراهم می‌شود تا بهتر و بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شده و انس بگیرند.
میرزایی افزود: نخستین کاروان راهیان نور این شهرستان با 440 نفر دانش‌آموز و در قالب 19 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
به گزارش فارس، کاروان دانش‌آموزان شهرستان گرمی نیز شامل 424 نفر دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه با 9 اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا مرحله عملی درس آمادگی دفاعی خود را در آن مناطق سپری کنند.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول