اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 16دی ماه؛

پرواز زائران عتبات عالیات از اردبیل برقرار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول عتبات عالیات اداره کل حج و زیارت استان اردبیل گفت: از 16 دی ماه اعزام زائران عتبات عالیات با پرواز مستقیم از فرودگاه اردبیل انجام می‌شود.

پرواز زائران عتبات عالیات از اردبیل برقرار می‌شود
وحید حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این پروازها به صورت مستمر از روز جمعه 16 دی ماه آغاز شده و هر هفته در روز جمعه ادامه پیدا می‌کند. قرار است هر هفته در این پروازها چهار کاروان 36 نفره به عتبات عالیات اعزام شوند.
این مسئول با بیان اینکه شرکت هواپیمایی آتا آغاز کننده این حرکت مبارک در استان اردبیل است، گفت: پروازها به صورت مستقیم از فرودگاه اردبیل به فرودگاه نجف خواهد بود که زائران سه روز در نجف اشرف، سه روز در کربلا و یک روز نیز در کاظمین حضور خواهند داشت.
وی با اعلام اینکه تا پایان امسال برنامه‌ریزی‌های منظم برای اعزام زائران عتبات عالیات به صورت هوایی تدارک دیده شده است، اضافه کرد: علاقمندان به زیارت عتبات از طریق هوایی می‌توانند در همان سامانه عتبات عالیات ثبت نام کرده و بعد از مشخص شدن سفر خود در مورد نحوه سفر هوایی یا زمینی ثبت نام را انجام دهند.
مسئول عتبات عالیات اداره کل حج و زیارت استان اردبیل مبلغ ثبت نام هوایی عتبات عالیات را 654 هزار و 150 تومان اعلام کرد و گفت: این سفر به صورت رفت و برگشت روزهای جمعه برقرار است و شرکت‌های زیارتی موظف هستند زمینه اسکان و پذیرایی مناسب را به شکل شایسته فراهم کنند.
حسینی تصریح کرد: ثبت نام در تمام شرکت‌های زیارتی استان اردبیل در این ارتباط آغاز شده و با تمهیداتی که اندیشیده شده انتظار می‌رود سفر پر خیر و برکتی برای زائران و دوستداران اهل بیت بسترسازی شود.
وی بیان داشت: به دلیل آنکه اولین بار است این سفر زیارتی از فرودگاه اردبیل به صورت مستقیم انجام می‌شود، تا پایان امسال برنامه‌ریزی‌های مناسب برای انجام یک سفر شایسته انجام شده و در سال آینده نیز برنامه‌ریزی‌ها به همین منوال با استقبال خوب مردم انجام می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول