اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان:

215 ایستگاه رادیویی استان اصفهان را پوشش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: 215 ایستگاه رادیویی اف‌ام و دو ایستگاه رادیویی ای ‌ام کل استان اصفهان را پوشش می‌دهد.

215 ایستگاه رادیویی استان اصفهان را پوشش می‌دهد
علی کلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان تاریخچه تاسیس رادیو اصفهان اظهار داشت: ایستگاه رادیویی حبیب آباد در سال 60 راه‌اندازی شد و در سال 79 با افزایش قدرت پوشش آن به 99 درصد رسید.
 وی ادامه داد: در سال 87 با افزایش ارتفاع آنتن پوشش رادیویی در استان اصفهان به صد در صد رسیده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با ذکر این مطلب بیان داشت: در حال حاضر 215 ایستگاه رادیویی اف‌ ام و دو ایستگاه رادیویی ای‌ ام در حبیب‌آباد و چاه‌ملک کل استان اصفهان را پوشش می‌دهد.
وی در ادامه از دیگر اقداماتی که صدا و سیمای مرکز اصفهان انجام می‌دهد، تصریح کرد: در راستای گسترش شبکه‌های تلویزیونی، با اختصاص مبلغ 600 میلیون ریال، سه دستگاه فرستنده تلویزیونی در شهرستان سمیرم به بهره‌برداری رسید.
کلباسی با بیان این مطلب اضافه کرد: بر این اساس شبکه‌های قرآن، آموزش و خبر در شهر کمه و سیور از توابع شهرستان سمیرم قابل دریافت است و از این پس، اهالی تحت پوشش می‌توانند برنامه‌های این شبکه‌ها را بر روی کانال‌های هشت، 12و 15 با کیفیت خوبی دریافت کنند.
وی کانال‌های 39 و 45 در شهر طامه از توابع شهرستان نطنز را فعال دانست و تاکید کرد: در راستای گسترش شبکه‌های تلویزیونی در استان اصفهان، پخش برنامه‌های شبکه‌های چهار و خبر سیما در شهر طامه از توابع شهرستان نطنز آغاز شده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: هزینه راه‌اندازی این شبکه در نطنز بالغ بر 400 میلیون ریال است که از محل بودجه‌های عمرانی شهرستان تامین شده است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول