اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد امام محمدباقر(ع)؛

برنامه سرچشمه دانش از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه سرچشمه دانش از رادیو معارف به مناسبت میلاد امام محمدباقر(ع) خبر داد.

برنامه سرچشمه دانش از رادیو معارف پخش می‌شود
حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تغییر رویکرد برنامه‌های رادیو معارف اظهار کرد: برنامه باغ تماشا عنوان برنامه نمایشی است که به الگوسازی رفتار معصومان و بزرگان در قالب نمایش می‌پردازد.
وی با اشاره به برنامه راهبرد به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های تولیدی رادیو معارف گفت: این برنامه اندیشه‌‌های راهبردی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را تبیین و تحلیل می‌کند و به بحث محوریت ولایت و ولایت فقیه در اقتدار وحدت اسلامی می‌پردازد.
مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف خاطر نشان کرد: رادیو معارف برای ایام محرم و صفر برنامه‌های ویژه‌ای را تولید کرده و بر بال سخن یکی از برنامه‌های ویژه این ایام است که پیرامون قیام امام حسین(ع)، آثار تربیتی این قیام و پیام‌های عاشورا است.
وی عنوان کرد: برنامه خلوت انس 30 دقیقه بامداد زیارت ناحیه مقدسه و مربوط به امام حسین(ع) را پخش می‌کند.
عظیمی از تولید برنامه سرچشمه دانش ویژه میلاد امام محمد باقر(ع) خبر داد و افزود: این برنامه به ابعاد و سیره تربیتی این امام بزرگوار می‌پردازد و هفتم دی ماه از ساعت 10 و 15 دقیقه تا 11 روی آنتن می‌رود.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول