اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تبیین مفاهیم زیارت اربعین

اربعین آفتاب از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح و برنامه رادیو معارف از پخش برنامه اربعین آفتاب به منظور تبیین مفاهیم ابتدایی و فضیلت زیارت اربعین خبر داد.

اربعین آفتاب از رادیو معارف پخش می‌شود
حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های اربعین رادیو معارف اظهار کرد: رادیو معارف 10 عنوان برنامه، ویژه اربعین را تولید کرده که برای شنوندگان در دهه پایانی ماه صفر پخش می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: کاروان اشک عنوان ویژه برنامه زنده‌ای است که در روز اربعین از ساعت هشت و 40 دقیقه تا 11 صبح با موضوع آموزه‌های زیارت اربعین و رسالت کاروان اسرا از رادیو معارف پخش می‌شود.
مدیر طرح و برنامه رادیو معارف ادامه داد: برنامه اربعین آفتاب از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که در شب اربعین پس از خبر سراسری ساعت 21 به تبیین مفاهیم ابتدایی و فضیلت زیارت اربعین برای شنوندگان می‌پردازد.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف گفت: داستان هفته یکی دیگر از برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که موضوع بازگشت اهل بیت(ع) به کربلا را به صورت داستانی، روایی و نمایشی برای شنوندگان بیان می‌کند.
عظیمی خاطر نشان کرد: برنامه پرسمان تاریخی در 23 دی ماه پخش می‌شود که کارشناس در این برنامه به سؤالات و شبهات مخاطبان درباره وقایع و سرگذشت اسرا پاسخ می‌دهد.
وی عنوان کرد: برنامه باغ تماشا در قالب نمایش، واقعه عاشورا را بازخوانی کرده که در 24 دی ماه ساعت 18 و 30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.
مدیر طرح و برنامه رادیو معارف بیان کرد: برنامه ارمغان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های رادیو معارف به تبیین فضائل و اعمال روز اربعین می‌پردازد.
وی تصریح کرد: برنامه شبستان نیز در شب اربعین معارف عاشورایی و اهل بیت(ع) را برای شنوندگان تبیین می‌کند.
عظیمی با اشاره به برنامه چراغ مطالعه گفت: کتاب‌های مربوط به قیام امام حسین(ع) و روز اربعین در این برنامه به شنوندگان معرفی می‌شود.
وی اظهار کرد: برنامه سخن انتظار یکی دیگر از برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که به معرفی قیام اباعبدالله الحسین(ع) و ارتباط آن با ظهور حضرت ولی عصر(عج) می‌پردازد.
مدیر طرح و برنامه رادیو معارف عنوان کرد: تبیین رسالت‌های امام حسین(ع) و کاروان اسرا رویکرد اصلی برنامه‌های رادیو معارف در ایام محرم و صفر است که در قالب داستان، نمایش و سخنرانی پیام عاشورایی پخش می‌شود.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول