اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خواستار شد

برگزاری جلسات ماهانه طرح بصیرت در دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی خواستار برگزاری جلسات ماهانه طرح بصیرت در دستگاه‌های اجرایی استان شد.

برگزاری جلسات ماهانه طرح بصیرت در دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد غفاری در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی استان اظهار داشت: بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی باید جان مایه همه گفتمان‌های ما باشد.
وی افزود: مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی حرکت در سایه ولایت و تبعیت از ولی‌فقیه بود که توانست تمام توطئه‌های استکبار را خنثی نماید و امروز بصیرت نقش اصلی را در دفاع از انقلاب اسلامی دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: طرح بصیرت که برای ارتقای سطح بینش سیاسی در دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی شده است، به صورت ماهانه و به طور منظم برگزار شود.
غفاری با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88، ادامه داد: ایادی استکبار پس از این اتفاق که همه نقشه‌های خود را نقش بر آب می‌دیدند برای القای یاس و ناکارآمدی نظام و حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: بصیرت مردم و تبعیت آنان از ولی‌فقیه بار دیگر توطئه شوم دشمنان نظام اسلامی را خنثی می‌کند تا با حضور مردم فهیم کشورمان شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور، گسترده و آگاهانه باشیم.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول