اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید امام جمعه تهران از نمایشگاه تخصصی حوزه

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه تهران و حجت‌الاسلام سیدعلی عماد معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور از دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بازدید کردند.

بازدید امام جمعه تهران از نمایشگاه تخصصی حوزه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی،‌ امام جمعه تهران و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در مجتمع فرهنگی امام خمینی از تعدادی از غرفه‌های دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بازدید کرد.
امام جمعه تهران در این بازدید ضمن گفت‌وگو با غرفه‌داران به تهیه تازه‌های نشر در حوزه دین، از ناشران مختلف پرداخت.
وی همچنین از غرفه‌های ناشران خارجی حاضر در دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین کتاب‌های دینی عرضه شده به بازار علم و دانش قرار گرفت.
همچنین حجت‌الاسلام عماد معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور نیز از دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بازدید کرد و از نزدیک با آثار ارائه شده در این نمایشگاه آشنا شد.
بر اساس این گزارش دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه مورد استقبال طلاب و فضلای حوزه علمیه نیز قرار گرفته و حوزویان با حضور در این نمایشگاه اقدام به تهیه کتاب‌های مورد نیاز خود می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول