اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ناشنوایان:

فدراسیون ناشنوایان کشور 18 انجمن فعال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور گفت: هم اکنون بیش از 18 انجمن ورزشی فعال در سطح کشور کار شناسایی و ساماندهی ورزشکاران ناشنوا را بر عهده دارند.

فدراسیون ناشنوایان کشور 18 انجمن فعال دارد
کاظم نظم‌ده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه فدراسیون ناشنوایان در رشته‌های مختلف ورزشی به ناشنوایان کشور خدمات‌رسانی گسترده‌ای ارائه می‌کند، اظهار کرد: هم‌اکنون  25 رشته ورزشی فعال زیر نظر این فدراسیون به ناشنوایان کشور سرویس‌دهی می‌کند.
وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌ها و رویکردهای این فدراسیون برای آینده افزایش این تعداد رشته خواهد بود. 
رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور گفت: فدراسیون ورزش ناشنوایان از جمله با قدمت‌ترین فدراسیون‌های ورزشی بوده که هم اکنون عضویت کنوانسیون فدراسیون آسیا را نیز دارا می‌باشد.
وی با بیان اینکه این فدراسیون 55 سال است که امور ورزش ناشنوایان کشور را بر عهده داشته و موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های بین‌المللی نیز کسب کرده، بیان داشت: لازم است که با حمایت بیشتر، این فدراسیون به جایگاه بالاتری در سطوح ملی و بین‌المللی دست یابد. 
نظم‌ده جایگاه کنونی این رشته در آسیا را پنجم ذکر کرد و گفت: برنامه ما این است که در صورت حمایت‌های هر چه بیشتر این جایگاه را به زودی با مقام اولی در آسیا تغییر دهیم.
وی تشکیل انجمن‌های ورزشی ناشنوایان را در سطح کشور برای ساماندهی و شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی ناشنوایان یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها دانست و گفت: علاوه بر تامین امکانات و زیرساختها، ایجاد و تشکیل این انجمن‌ها در ساماندهی ورزشکاران و شناسایی ظرفیت‌ها نقش تعیین کننده‌ای خواهند داشت. 
این مسئول عالی ورزش ناشنوایان کشور تصریح کرد: هم اکنون بیش از 18 انجمن ورزشی فعال در سطح کشور کار شناسایی و ساماندهی ورزشکاران ناشنوا را بر عهده دارند.
نظم‌ده رشته‌هایی همچون فوتسال، فوتبال و ورزش‌های رزمی چون ووشو و کاراته را از جمله رشته‌هایی دانست که در سالیان اخیر رشد چشمگیری در سطح کشور داشته‌اند.
این مسئول، ناشنوایان را از جمله با استعدادترین اقشار جامعه معرفی کرد که توانایی خلق شگفتی در میادین ورزشی و هنری را در سطوح مختلف جهانی و بین‌المللی دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول