اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی تا سال آینده از مواد مخدر پاک شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی بر پاکسازی این استان از مواد مخدر تا سال آینده تأکید کرد.

خراسان شمالی تا سال آینده از مواد مخدر پاک شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با بیان اینکه همه باید برای پاک شدن استان از این بلیه شوم مشارکت کنند، اظهار کرد: البته نقش روحانیون، فرهنگیان، بسیجیان، اصحاب رسانه، صدا و سیما در این ارتباط پر رنگ‌تر است.
وی افزود: شورای مبارزه با مواد مخدر استان با تهیه و تدوین یک برنامه جامع و کامل و تعیین سهم هر یک از دستگاه‌های اجرایی تا قبل از اسفند 90 اقدام کند.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در ادامه از افزایش مرکز ترک اعتیاد از طریق ‌اداره کل بهزیستی استان‌ و کمک به در اختیار قرار دادن تسهیلات برای افزایش این مراکز به بخش خصوصی خبر داد.
وی همچنین بر انجام فعالیت‌های ورزشی و آموزشی برای ترک اعتیاد معتادان در مراکز بازپروری تأکید کرد و گفت: باید زمینه‌های بازگرداندن معتادان به زندگی سالم و با نشاط در این مراکز فراهم شود.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به تشکیل کمیسیونی برای اشتغال و کسب و کار برای معتادان بعد از خروج از مراکز درمانی ترک اعتیاد تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه بانک‌ها در این زمینه مشارکت کنند.
وی در ابتدای این جلسه از مرکز درمان دولتی و مجاز نگهداری، درمان و کاهش آسیب‌های معتادان استان خراسان شمالی در بجنورد بازدید و در جریان روند فعالیت این مرکز قرار گرفت.
انتهای پیام/ج30/گ2000
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول