اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان البرز:

عکس‌های چهارمین سوگواره عکس عاشورایی به مرحله داوری رسید

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: عکس‌های چهارمین سوگواره عکس عاشورایی به مرحله داوری رسید.

عکس‌های چهارمین سوگواره عکس عاشورایی به مرحله داوری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، عبدالحمید قره‌داغی اظهار کرد: در این راستا آثار 190 عکاس از سراسر کشور در چهارمین سوگواره عکس عاشورایی البرز داوری می‌شوند.
وی افزود: پس از پایان یافتن مهلت تعیین شده از سوی دبیرخانه چهارمین سوگواره عکس عاشورایی، هزار و 268 اثر از 190 عکاس از سراسر کشور توسط دبیرخانه این سوگواره دریافت شد.
این مسئول گفت: سوگواره عکس عاشورایی در چهارمین سال برگزاری خود به همت حوزه هنری البرز، با استقبال عکاسان رو به ‌رو شد و 190 عکاس در مدت 40 روز هزار و 268 اثر ارزشمند با موضوعات عاشورا و احیای سنت‌های اسلامی ـ ایرانی، جوان و دلدادگی به امامت و ولایت و عاشورا و هم‌چنین انقلاب و انتظار به دبیرخانه مجازی این سوگواره ارسال کردند.
رئیس حوزه هنری استان البرز با اشاره به مرحله داوری آثار افزود: آثار دریافتی هم اکنون در مرحله داوری قرار دارند و توسط کاوه قبادی، مهدی توانگر و کاوه فرزانه که هر سه از اساتید و عکاسان مطرح کشور هستند در حال بررسی و داوری است.
قره‌داغی درباره برگزاری نمایشگاه آثار گفت: نمایشگاه آثار برتر و منتخب چهارمین سوگواره عکس عاشورایی هم‌زمان با ایام ارتحال پیامبر اسلام(ص) و در روزهای پایانی ماه صفر برگزار و هم‌زمان با اختتامیه آن از برگزیدگان تقدیر می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول