اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس:

فرهنگ اشتغال در کشور نیازمند تحول است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرهنگ کنونی اشتغال در کشور را نیازمند تحولی اساسی دانست.

فرهنگ اشتغال در کشور نیازمند تحول است

شاهرخ رامین در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: به یمن ظهور انقلاب اسلامی، کشور ایران هر روز شاهد توسعه فضاهای آموزش عالی و ایجاد امکانات بیشتری برای تحصیل فرزندان این مرزوبوم در مراکز علمی است.

وی ادامه داد: این مهم شرایطی را فراهم ساخت که تعداد تحصیلکرده‏های دانشگاهی در کشور رو به فزونی گذاشت و در حال حاضر این رشته‏های تحصیلی به سمت و سوی ارتقا تا مقاطع کارشناسی‏ارشد و دکترا نیز پیش می‏رود.

رامین افزود: با وجود آنکه این توسعه علمی مزایای بسیاری را متوجه کشور می‏سازد؛ اما بیم آن نیز می‏رود که این توسعه سبب رکود در پیشرفت سایر حوزه‏ها با وارد آوردن خدشه به بدنه فرهنگی اشتغال نسل جوان شود.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر در پی حضور در مراکز آموزش عالی از دانشی برخوردار شدیم، هرگز معنای آن دوری از اشتغال یا در اصطلاح عامیانه دست نزدن به سیاه و سفید نیست.

وی، تحصیل و کار را به دو بال پرندگان تشبیه کرد که لازمه صعود به قلل رفیع موفقیت و تعالی، وجود هر دوی این شاخصه‏ها پراهمیت است.

رامین تصریح کرد: تحصیل و کسب دانش به تنهایی در حقیقت اتلاف وقت، هزینه و سرمایه کشور است و از این رو باید همه یکدیگر را به کار و اشتغال تشویق کنند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول