اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون دنا خبر داد

فعالیت 57 طرح تعاونی اشتغالزایی در شهرستان دنا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون شهرستان دنا گفت: 170 طرح اشتغالزایی در شهرستان دنا به صورت تعاونی وجود دارد که از این تعداد 57 طرح آن هم‌اکنون فعال است.

فعالیت 57 طرح تعاونی اشتغالزایی در شهرستان دنا
علی حاجی‌پور امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های فعال تعاونی در شهرستان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: همت دولت نهم و دهم در بحث اشتغالزایی بی‌نظیر بوده و این تلاش و پیشرفت نیز با مشارکت مردم نمود بیشتری پیدا کرده است.
وی گفت: متاسفانه بیشتر جوانان جامعه بعد از اتمام تحصیلات بیشتر به کارهای دولتی روی می‌آورند اما این بسیار اشتباه بوده و حتی به راحتی هم نمی‌توانند وارد عرصه کار شوند.
حاجی‌پور در این خصوص افزود: نیروهای جوان و تحصیل کرده باید در طرح‌های مختلف شرکت کرده و با ورود به عرصه‌های تولیدی و صنعتی موفقیت‌های بیشتری داشته باشند.
وی در خصوص طرح‌های مختلف تولیدی این شهرستان تصریح کرد: بسیاری از طرح‌های تولیدی علاوه بر اینکه درآمدزایی بسیار دارند می‌توانند اشتغالزایی فراوانی نیز در برداشته باشند.
رئیس اداره تعاون شهرستان دنا گفت: دولت نیز از طرح‌های تولیدی که هم اشتغالزایی و هم خروجی و تولید با ارزش داشته باشد حمایت‌های ارزنده‌ای دارد.
وی گفت: در شهرستان دنا تعداد 170 طرح یا به ثبت رسیده و یا در حال ثبت می‌باشد که از این تعداد 57 طرح به صورت فعال است.
وی در خصوص طرح‌های مهم تعاونی در شهرستان دنا افزود: بزرگترین طرح تعاونی در شهرستان دنا کارخانه‌ آب معدنی سی‌سخت است که نزدیک به 90 درصد از مردم این شهرستان سهام‌دار این تعاونی می‌باشند و تعداد زیادی از این طرح‌ها نیز به صورت پرورش ماهی، پرورش کبگ، تولید صنایع دستی و محلی و سایر طرح‌ها فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول