اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل اتاق تعاون ایران:

به دنبال حضور تعاونی‌ها در بورس و فرا بورس هستیم

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتاق تعاون ایران گفت: با توجه به اینکه حضور تعاونی‌ها در بورس یک تکلیف قانونی است در این راستا به عنوان مقام عالی بخش تعاون و بخش مردمی این حوزه به طور جدی به دنبال حضور در بورس هستیم.

به دنبال حضور تعاونی‌ها در بورس و فرا بورس هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داریوش پاک‌بین ظهر امروز در حاشیه همایش سراسری اتحادیه‌ها و تعاونی‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث فعالیت‌های بورسی و فرا بورسی تعاونی‌ها سعی می‌کنیم با برنامه و مطابق نیاز بخش تعاون در نشست‌های کارشناسی و منسجم‌تری اسباب حضور تعاونی را در بورس و فرا بورس فراهم کنیم.
دبیر کل اتاق تعاون ایران افزود: برای حل این مشکل در تعامل با مسئولان بورس دولت و مجلس راه‌حل معقول و اجرای مناسبی را انتخاب و اجرایی خواهیم کرد.
وی با اشاره به موافقت وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی با واگذاری تصدی‌گری‌ها به تعاون‌گران اظهار داشت: خوشبختانه پیرو تعاملی که دولت طی ماه‌های اخیر با اتاق تعاون مرکزی داشت توانستیم مطابق سیاست‌های کلی اصل 44 درخصوص واگذاری کلیات امور اجرایی و مدیریتی بخش تعاون به بخش غیردولتی تعاون تعیین تکلیف کرده و موافقت دولت را در واگذاری این امور به اتحادیه‌ها و اتاق تعاون جذب کنیم.
پاک‌بین در ادامه با بیان این مطلب که تعاون بین تعاونگران در حوزه رعایت ارزش‌ها و تعهد به اصول تعاونی رویکرد مغفول مانده‌ای است، اظهار داشت: در واقع این امر موجب از هم گسیختگی زنجیره تعاون، تعاونی‌های حمل و نقل، تعاونی‌های تامین نیاز ، تعاونی‌های اعتباری و غیره و به عبارتی در یک تعریف کلی موجب فاصله گرفتن تعاونی‌ها و تعاونگران از هم شده است.
وی تصریح کرد: این موضوع در حال حاضر موجب افزایش هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده کالا شده است در حالیکه در تعاون قرار بر شکست قیمت‌ها و عرضه توانمندی‌ها با حداقل سود اعضا ضمن بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌های دانشی و نیز ظرفیت‌های تولیدی با کیفیت‌های برتر است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول