اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون شهرستان بهشهر خبر داد

اعطای 8.6 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان تعاونی بهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون شهرستان بهشهر از اعطای 8 میلیارد و 650 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان بخش تعاون از ابتدای سال جاری تاکنون توسط دو بانک تعاون این شهرستان خبر داد.

اعطای 8.6 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان تعاونی بهشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر ابوالقاسم سلیمانی در نشست اعضای کارگروه اشتغال بهشهر با بیان اینکه از طرح‌های توجیهی و پایدار اشتغال‌آفرینی حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 35 تعاونی و با پیش‌بینی ایجاد 430 فرصت شغلی در تعاون بهشهر به ثبت رسیدند.
وی از همکاری خوب دو شعبه بانک توسعه تعاون شهرستان برای اعطای تسهیلات مورد نیاز به متقاضیان و صنعتگران بخش تعاون قدردانی کرد و اذعان داشت: در سال جاری 8 میلیارد و 650 میلیون تومان تسهیلات از طریق این بانک‌ها برای متقاضیان در نظر گرفته شد.
رئیس اداره تعاون بهشهر یکی از عملکردهای مهم سال جاری بانک توسعه تعاون را اعطای 2.4 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت تعاونی فجرآوران عنوان و تصریح کرد: این تسهیلات برای 300 عضو شرکت تعاونی هر کدام به مبلغ 8 میلیون تومان و برای ایجاد بازارچه محلی به منظور ساماندهی دستفروشان سطح شهر بوده است.
مشاور شغلی کمیته امداد شهرستان بهشهر نیز از ثبت 666 شغل در سامانه رصد گفت و اینکه برای طرح‌های خود اشتغالی و مشاغل خانگی کمیته امداد بین یک تا 10 میلیون تومان به مددجویان تسهیلات داده می‌شود.
رضا عزیزی خورشیدی تصریح کرد: موضوع ضمانت‌های بانکی یعنی آوردن دو ضامن معتبر همچنان یکی از مشکلات دریافت تسهیلات توسط مددجویان است و با این اوصاف پیش بینی می‌شود تنها 50 درصد این متقاضیان بتوانند تسهیلات را دریافت کنند.
فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان بهشهر در جمع‌بندی نهایی نشست بر ضرورت رفع موانع و چالش‌های سرمایه‌گذاری تأکید و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با سرمایه‌گذاران واقعی هستند.
محمدرضا البرزی تصریح کرد: عده‌ای فقط به دنبال گرفتن مجوز و فروختن آن هستند که در این صورت فرصت را از سرمایه‌گذاران واقعی می‌گیرند و دستگاه‌ها باید توجه جدی داشته باشند تا به کسانی که می‌خواهند شغل پایدار ایجاد کنند تسهیلات دهند.
به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد تا اعضای کارگروه اشتغال هر 15 روز گزارش عملکرد خود را به صورت تصویری یا نوشتاری در اختیار فرمانداری قرار دهند.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول