اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه پیام نور صورت می‌گیرد

جایگزینی آموزش الکترونیکی به جای آموزش سنتی

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: امکان استفاده از کلاس‌های الکترونیکی برای تمام دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فراهم شد.

جایگزینی آموزش الکترونیکی به جای آموزش سنتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید مظلومیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر دانشجویان مجازی، از این پس دانشجویان رشته‌های کارشناسی ارشد نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش الکترونیکی به نشانی http://lms.pnu.ac.ir از کلاس‌های آموزشی در اینترنت استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه این دانشگاه در کنار رشد کمی، از نظر کیفیت و توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی رشد داشته است، گفت‌: با ارائه شیوه‌های نوین آموزش الکترونیک در آینده نزدیک، در مقطع کارشناسی نیز آموزش‌ها الکترونیکی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور شیراز مجری برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی در پنج رشته است، خاطرنشان کرد: از طریق آموزش الکترونیکی، دانشجو با اینترنت در کلاس‌های درس شرکت می‌کند که با استاد نیز می‌تواند تعامل آموزشی داشته باشد.
مظلومیان با بیان اینکه پیگیر راه‌اندازی دوره‌های دکترا در چند رشته در دانشگاه پیام نور شیراز هستیم تصریح کرد: تاکنون 14 دوره کارشناسی ارشد در شهرهای اوز، استهبان و شیراز برگزار شده و در صدد هستیم که در سال آینده این مهم را به 31 رشته مرکز افزایش دهیم  .
وی افزود: دانشگاه پیام نور بین 140 دانشگاه کشور رتبه 21 را به خود اختصاص داده و نسبت به سال قبل که رتبه 24 را دارا بود، با تولید علم، چاپ کتاب، تحقیقات و پژوهش میان دانشگاه‌های کشور سه پله صعود کرده است.
این مسئول با بیان پیشرفت 90 درصدی مصوبات سفر هیئت دولت به فارس در بخش دانشگاه پیام نور بیان کرد: بیشتر طرح‌های دانشگاه پیام نور افتتاح شده و بقیه در دست اقدام برای بهره‌برداری است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول