اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

چهار خطه کردن راه‌های اردبیل اولویت کاری مسئولان است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: چهار خطه کردن راه‌های مواصلاتی استان اردبیل از فعالیت‌ها و کارهای اولویت‌دار مسئولان استان اردبیل است.

چهار خطه کردن راه‌های اردبیل اولویت کاری مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات راه‌های مواصلاتی استان با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان در اردبیل اظهار داشت: با توجه به این‌که راه در توسعه استان اردبیل جز برنامه‌های اولویت‌دار و ضروریات بدیع است، چهار خطه کردن اردبیل ـ سرچم، اردبیل ـ مشگین‌شهر و گرمی ـ پارس‌آباد و همچنین احداث کمربندی سوم اردبیل به همراه توسعه راه‌های روستایی و سرویس‌دهی سایر راه‌ها در دستور کار جدی مسئولان امر است.
وی با اعلام این‌که تاکنون در این حوزه از محل اعتبارات ملی و استانی بالغ بر 80 میلیارد تومان به راه و ترابری استان اعتبار اختصاص یافته است، تصریح کرد: این رقم در مقایسه با اعتبار سال گذشته 65 میلیارد تومانی به این حوزه رشد 23 درصدی را نشان می‌دهد.
بیگدلو با اعلام این‌که از محل اعتبارات تملک دارایی نیز 4.31 درصد اعتبار افزایشی را در حوزه راه‌سازی شاهد بودیم، خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که شش ماه فرصت جمع‌بندی و پایان سال مالی باقی‌مانده است، انتظار می‌رود این رقم رو به رشد افزایش پیدا کند.
این مسئول در ادامه اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف راه به ویژه خرید تجهیزات و علائم راه‌سازی 220 میلیون تومان صرف خرید علائم راهنمایی و رانندگی و 117 میلیون تومان صرف خرید تابلوی مورد نیاز در مسیرها و جاده‌های اصلی شده است.
به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود ضرورت راه‌اندازی پایگاه‌های پلیس راه، اورژانس، هلال‌احمر، خدمات رفاهی و پمپ بنزین را در مسیر اصلی اردبیل ـ سرچم یادآور شد و ادامه داد: با تصمیم مسئولان کشوری و استانی از سال آینده نظارت بر پروژه سرچم ـ اردبیل با همت راه و ترابری استان انجام می‌شود و قرار است فضاهای کارگاهی که پیمانکاران ایجاد کردند به فضاهای خدمات‌رسانی در این مسیر تبدیل شود.
بیگدلو در پایان سخنان خود گفت: ما تلاش می‌کنیم در این محور با توجه به باز بودن ردیف اعتباری این پروژه برای چهار خطه کردن این مسیر برخی اقدامات ضروری را در حوزه خدمات‌رسانی نظیر ساخت مجتمع‌های بین‌ راهی انجام دهیم که در این زمینه سه پروانه برای بخش خصوصی در انجام این امر صادر شده است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول