اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی استان زنجان خبر داد

راهیابی 59 مقاله به همایش جهاد اقتصادی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی استان زنجان از راهیابی 59 مقاله از سراسر کشور به همایش جهاد اقتصادی و سلامت اداری خبر داد.

راهیابی 59 مقاله به همایش جهاد اقتصادی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود محمدی بعد از ظهر امروز در همایش جهاد اقتصادی و ارتقای سلامت نظام اداری استان زنجان اظهار داشت: شورای دستگاه‌های نظارتی مرکب از دستگاه‌هایی نظیر دادگستری، دیوان محاسبات، اداره کل اطلاعات، اداره کل بازرسی و استانداری است که از دو سال گذشته فعالیت‌های خود را به صورت غیر رسمی آغاز کرده و از سال گذشته برنامه‌های آن به صورت رسمی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این شورا در راستای هم‌افزایی و پرهیز از موازی‌کاری برنامه‌های خود را اجرایی و دستگاه‌های ذی‌ربط برنامه‌های خود را انجام می‌دهند.

رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی استان زنجان یادآور شد: در سال جاری قانون مربوط به شورای نظارتی از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و دستگاه‌ها به عنوان دستگاه‌های تاثیر گذار در روند سلامت اداری با توجه به برنامه‌های این شورا برنامه‌های خود را پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی به عنوان عضو این شورا محورهای مختلفی را در دستور کار خود قرار داده و بر اساس آن فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

محمدی بیان داشت: تقویت مدیریت در کشور و همکاری با مدیران به عنوان سرمایه‌های عظیم کشور، جلوگیری از مچ‌گیری، اصلاح ساختاری و مبارزه با علت به جای پرداختن به معلول از برنامه‌های این شورا است که باز تعریفی از استانداردهای اداری ارائه می‌شود.

وی بر ضرورت باز تعریف شاخص‌های سلامت نظام اداری تاکید کرد و افزود: باید زمینه ارتقای شاخص‌های سلامت نظام اداری در جامعه فراهم شود.

رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی استان زنجان بیان داشت: همایش علمی جهاد اقتصادی در هشت محور و 71 موضوع تعریف شده و به مراکز علمی ارسال و در نهایت 59 مقاله از سراسر کشور به این همایش راه یافت.

وی با بیان اینکه کمیته داوران این جشنواره متشکل از 12 نفر از اساتید و اعضای علمی دانشگاه داوری این همایش‌ها را به عهده داشتند، افزود: چهار مقاله از میان مقالات ارسال شده انتخاب و شش مقاله در این همایش ارائه می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه 28 مقاله به طور کامل چاپ و منتشر می‌شود، افزود: چکیده 42 مقاله نیز چاپ شده و پنج مقاله نیز به صورت پوستر در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول