اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اسبق فدراسیون کشتی:

از تحولات کشتی راضی نیستم

خبرگزاری فارس: رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: از زمانی که از عرصه کشتی بیرون شدم، نظر خاصی نسبت به اشخاص ندارم، اما به دلیل نزدیکی به المپیک از تحولات اخیر در کشتی راضی نیستم.

از تحولات کشتی راضی نیستم
محمد رضا طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دلیل اینکه این هفته به نام جهان پهلوان تختی نام‌گذاری شده، سعی کردم در رسای آن اسوه ورزشی و در جشن فتوت و مردانگی حاضر شوم و با دوستان خوب اصفهانی که پس از کنار گذاشته شدن من از عرصه کشتی کم‌تر توفیق زیارتشان دست داد دیداری داشته باشم.
وی در مورد ورزش پهلوانی در اصفهان افزود: اصفهان مشهور به پهلوانی است و من امروز موفق شدم از اماکن ورزشی دیدن کنم، اماکنی که به وسیله مردم خیر و ورزش دوست بدون هیچ چشم داشتی احداث شده و من فکر می‎کنم در کمتر جایی از کشور این ظرفیت و حمایت همه جانبه از ورزش وجود داشته باشد.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی بیان داشت: به دلیل اینکه من دیگر در عرصه کشتی نیستم و پنج سال قبل مرا بیرون کرده‎اند، هیچ نظر خاصی نسبت به اشخاص ندارم، اما از تغییر و تحول در کشتی به دلیل نزدیکی به المپیک راضی نیستم و بیم آن را دارم که این مسئله به کشتی ضرر وارد کند.
وی با بیان اینکه از ورزش باستانی انتظار بیشتری داریم، گفت: من اهل دلخوری نیستم و به اعتقاد من همه افراد خوب هستند، اگر ناراحتی و دلخوری نیز باشد به رویکرد و نگرشی مربوط است که نمی‎گذارد این ورزش پروبال بگیرد و با نوعی بی‎مهری با آن برخورد می‎کنند.
طالقانی در پایان سخنان خود از جوانان خواست تا  قدر داشته‎های خود را بیشتر بدانند و در ادامه تصریح کرد: زیرساخت‎های ورزشی خوبی در این شهر وجود دارد، اما کافی نیست و باید این روند ادامه داشته باشد و در پایان امیدوارم به زودی ورزشکاران این شهر را روی سکوهای قهرمانی جهان ببینم و به افتخارشان سر تعظیم فرود بیاورم.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول