اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال ماهان میاندرود:

سطح داوری لیگ والیبال باید بالاتر برود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال ماهان میاندرود پس از برتری تیمش در برابر نهان گل بروجن در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور گفت: سطح داوری این مسابقات باید بالاتر رود.

سطح داوری لیگ والیبال باید بالاتر برود
عبدالرضا عرب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم ماهان و نهان گل در حضور تماشاگران میاندرودی بازی قابل قبولی را ارائه دادند و فکر می‌کنم تماشاگران پنج گیم حساس و جذاب این دیدار را تماشا کردند.

وی افزود: تیم ماهان میاندرود نخستین مسابقات در لیگ کشوری را تجربه می‌کند و بازیکنان این تیم برای نخستین بار در اینگونه از مسابقات حاضر شدند و تجربه کافی در لیگ را ندارند.

سرمربی تیم والیبال ماهان میاندرود در ادامه با انتقاد از سرداور مسابقه تصریح کرد: این بازی در شهر و تیم ما هم میزبان حریف بود، ولی نمی‌دانم چرا سرداور در حضور تماشاگران ما در چند صحنه اشتباه فاحشی داشت و امتیاز را به اشتباه به تیم مقابل داد.

عرب با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: تیم ماهان چند هفته‌ای است که شکل گرفته و ترکیب این تیم کاملاً جوان بوده که با تلاش مسئولان شهرستان و مدیریت باشگاه، تیم روز به روز بهتر از گذشته می‌شود.

وی افزود: تیم نهان گل بروجن هم در این دیدار خوب بازی کرد و با توجه به نمایش خوبی که این تیم داشته نشان داد که از مدعیان لیگ است.

سرمربی تیم فوتبال ماهان میاندرود گفت: بازیکنان تیم هنوز تجربه کافی بازی‌های لیگ کشوری ندارند، زیرا، اگر کمی با تجربه‌تر عمل می‌کردند بازی دو بر صفر را دو بر دو مساوی نمی‌کردند و این مسابقه به گیم پنجم نمی‌رسید.

عرب خاطرنشان کرد: از تمام مسئولان ورزش شهرستان و تماشاگران خونگرم میاندرود که در سالن ورزشی حضور یافتند و با تشویق خود بازیکنان و کادر فنی تیم ماهان را دلگرمی دادند تشکر می‌کنم و از همه آنها می‌خواهم که در مسابقات آینده هم تیم و کادر فنی را همراهی کنند.  

وی در پایان از حمایت‌های مالی محمدرضا غضنفری تشکر کرد و اذعان داشت: از دیگر سرمایه‌گذاران و حامیان مالی شهرستان می‌خواهیم که تیم والیبال ماهان میاندرود را حمایت کنند تا این تیم در لیگ موفق شود.

به گزارش فارس، تیم ماهان میاندرود از هفته دوم لیگ دسته دوم والیبال باشگاه‌های کشور که در سالن ورزشی طبقده میزبان نهان گل بروجن بود در نهایت سه بر دو در برابر مهمان خود پیروز شود و موفق شد نخستین بازی خود را در این مسابقات با پیروزی سپری کند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول