اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال کشور

والیبال دشتی، میداود خوزستان را شکست داد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال دشتی نماینده استان بوشهر در زیر گروه لیگ دسته اول کشور با نتیجه سه بر صفر تیم والیبال شهرداری میداود خوزستان را شکست داد.

والیبال دشتی، میداود خوزستان را شکست داد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، در ادامه مسابقات والیبال زیرگروه کشور یک دیدار در سالن چند منظوره شهید توسلی خورموج بین دو تیم والیبال دشتی و شهرداری میداود خوزستان در حالی برگزار شد که این سالن تاکنون حضور چنین تماشاگرانی را به خود ندیده بود.
این دیدار که در حضور معاون سیاسی ـ امنیتی فرمانداری دشتی و مملو از تماشاگر خونگرم این شهرستان برگزار شد، تیم والیبال دشتی موفق شد با نتیجه 25 بر 15، 25 بر 21 و 25 بر 19 تیم والیبال شهرداری میداود خوزستان را شکست دهد.
در حاشیه این دیدار ناظر فنی نماینده فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی افزود: تیم والیبال دشتی را یک تیم خوب دیدم و برای یک شهرستانی که تقریبا امکانات محدودتری نسبت به شهرهای بزرگ دارد فوق‌العاده بود.
احمدرضا محضری تصریح کرد: دشتی تیم یک دستی بود و من به مردم این شهرستان تبریک می‌گویم و بازی زیبایی به نمایش گذاشته شد.
محضری از همکاری نیروی انتظامی، اورژانس و تماشاگران تقدیر کرد و گفت: هیچ مشکلی در برگزاری وجود نداشت و میزبانی خوبی صورت گرفت.
مربی تیم شهرداری میداود خوزستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: این برد را به تیم والیبال دشتی تبریک می‌گویم ولی این برد ارزش ندارد زیرا داور اشتباه کرد و امتیاز را علیه تیم ما گرفت.
هومن ستاره آسمان گفت: معتقدم تیم ما روی اشتباهات داور و وضعیت میزبانی این بازی را باخت.
سرمربی تیم والیبال دشتی نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: بازی خوبی بود و خوشبختانه با این برد ما از بحران خارج شدیم و بازی دلچسبی شد و تماشاگرپسند و ما امیدواریم تماشاگران که سرمایه و پشتوانه عظیمی برای ما هستند و این روند را ادامه دهند.
محمد حاجی مشهدی تیم مقابل را تیم خوب عنوان کرد و گفت: شب گذشته تمرینات این تیم را دیده بودیم و تیم از لحاظ سرویس خیلی خوب سرویس می‌زد و ما توانستیم با ارزیابی که نسبت به آن داشتیم تاکتیکی را ارائه دهیم که بهتر از آن‌ها عمل کنیم.
وی یادآور شد: بازی ما با تیم شهرداری دزفول هفته آینده در دزفول برگزار می‌شود و بازی حساسی داریم زیرا تا امروز این تیم بازی‌های خودش را برده است.
حاجی مشهدی قضاوت این بازی را خوب عنوان کرد و گفت: اشتباه داوری جزو والیبال است و جدای والیبال نیست و بازیکنان و هم مربیان باید بدانند که قاضی یک انسان است و از نظر ما واقعا قضاوت عالی بود.
رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به باختی که در نخستین بازی در شیراز داشتیم جمع کردن تیم برای این بازی خیلی سخت بود و ما در این هفته توانستیم ریکاوری خوبی را انجام دهیم.
اکبر غلامی نژاد افزود: ما هیچ شناختی روی تیم شهرداری میداود خوزستان نداشتیم فقط یک شب، قبل از این بازی تمرینات این تیم را موفق شدیم از نزدیک ببینیم و نقاط ضعف آن‌ها را خوب بشناسیم و آنالیز و به‌موقع استفاده کنیم.
وی خاطر نشان کرد: همانطور که برد شیرین است و موجب انسجام تیم می‌شود امیدوارم این انسجام پیاپی ادامه داشته باشد.
غلامی‌نژاد گفت: بازی هفته آینده بازی سنگینی است و امیدواریم با توکل به خدا و برنامه‌ای که تعریف می‌کنیم در این بازی هم پیروز از میدان بیرون بیاییم.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول