اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

کاندیداها با پرهیز از تخریب رقبا برنامه‌های خود را ارائه کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: کاندیداها با پرهیز از تخریب رقبا و نفی دیگران برنامه‌های خود را ارائه کنند و از دادن وعده و وعیدهای غیر واقعی خودداری و قانون را رعایت کنند

کاندیداها با پرهیز از تخریب رقبا برنامه‌های خود را ارائه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، مهم‌ترین معیار و شاخص را در بحث انتخابات رهنمودهای مقام معظم رهبری ذکر کرد.
وی انتخابات مجلس نهم را یکی از انتخابات مهم کشورمان در این سال برشمرد و حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در این صحنه و انتخابات اصلح را برای رشد و توسعه و عمران و آبادانی کشورمان مهم برشمرد.
حاجی‌زاده تصریح کرد: تبلیغات اجانب و بیگانگان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آتی بار دیگر حضور حماسی و دشمن شکن ملت بزرگ ایران در انتخابات 12 اسفند خط بطلان بر توطئه آنها خواهد کشید.
وی گفت: دشمن باید بداند تا زمانی که انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری و زعامت مقام عظمای ولایت و پشتیبانی مردم از انقلاب به حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد و دشمن توان ضربه زدن به اهداف نظام و انقلاب را نخواهد داشت.
حاجی‌زاده با تأکید بر حفظ آبروی افراد و اشخاص تأکید کرد کاندیداها با پرهیز از تخریب رقبا و نفی دیگران برنامه‌های خود را ارائه کنند و از دادن وعده و وعیدهای غیر واقعی خودداری و قانون را رعایت کنند تا خدای نکرده حقی از کسی پایمال نشود.
امام جمعه اهر گفت: کاندیداها با پرهیز از تبلیغات زود هنگام و سایر موارد غیرقانونی فعالیت‌های خود را در چارچوب قانون انجام دهد تا با آرامش و نظم خاص شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور باشیم. 
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول