اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی قزوین خبر داد

تأسیس هیئت رزمندگان دانشجویی استان قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: هیئت رزمندگان دانشجویی ولایت استان قزوین با هدف عمق‌بخشی به تفکرات دانشجویان تأسیس شد.

تأسیس هیئت رزمندگان دانشجویی استان قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حمزه برین پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان قزوین اظهار کرد: از آنجایی که جای خالی هیئتی با جامعه آماری جوانان و با سودای افسری جنگ نرم در استان حس می‌شود، هیئت رزمندگان دانشجویی ولایت استان قزوین با برنامه‌های منظم و متنوع فرهنگی که برایش تعریف شده است در راستای عمق‌بخشی به تفکرات دانشجویان همزمان با اربعین آغاز به کار کرد.
وی افزود: در مناسبت‌های مذهبی باید به این سؤال پاسخ داد که حادثه کربلا چه اتفاقی است که پس از 1400 سال چراغ راه و هدایت‌گر انسان‌ها شده است.
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه بیان کرد: عاشورا و قیام امام حسین (ع) است که انقلاب‌های منطقه را رقم زده و تا قیامت نیز چراغ راه بشریت است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین تأکید کرد: شناخت مسیر در زمان نکته‌ایست که باید با عمق بیشتری به آن توجه کرد، بصیرت مبحث مهمی است و باید به معنای واقعی در بین مردم عملیاتی شود.
برین ادامه داد: بصیرت به تنهایی کافی نیست و شناخت دقیق به همراه عمق‌نگری نیز باید با بصیرت همراه باشد، امروز با وجود این همه شمع فروزان و چراغ هدایتگر، از کسی پذیرفته نیست که خود گمراه بوده و یا دیگران را به گمراهی بکشاند.
وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان قزوین با کمک تمام افرادی که دل در گرو نظام، انقلاب و مولایمان سید‌علی خامنه‌ای دارند تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در زمان خود اثر مطلوبی را بر جای بگذارد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با تاکید بر ضرورت ارتباط با خداوند، گفت: باید به واسطه بصیرت به موقع، نور حقیقت را از ولایت دریافت و پیرامون خود را با نشر نور روشن کنیم.
برین در رابطه با اهداف هیئت دانشجویی رزمندگان استان قزوین تشریح کرد: کار تشکیلاتی مختص دانشگاه در این هیئت ملاک نیست و هیئت رزمندگان دانشجویی با فعالیت هیئتی در راستای عمق‌بخشی تعالیم دینی دانشجویان گام بر می‌دارد.
انتهای پیام/ج20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول