اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه حضرت عباس اردبیل خبر داد

اعزام 8 هزار دانش‌آموز دختر به کربلای ایران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اعزام 8 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع تحصیلی دوم متوسطه با هدف گذراندن درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی خبر داد.

اعزام 8 هزار دانش‌آموز دختر به کربلای ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل غلامعلی دهقان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: اعزام این کاروان‌ها از 25 دی ماه آغاز و تا پنج اسفند ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه هر کاروان متشکل از 10 دستگاه اتوبوس است، افزود: کاروان‌های دانش‌آموزی خواهران به مدت پنج روز در این اردوی معنوی شرکت می‌کنند.
این مسئول ادامه داد: دانش آموزان در مدت سه روز اقامت‌شان در این مناطق از یادمان‌های اروند رود، شلمچه، فکه و طلاییه بازدید و از برنامه‌های متنوع فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.
معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه دو روز نیز برای رفت و برگشت کاروان‌ها در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: همراه هر کاروان یک نفر طلبه روحانی برادر حضور خواهد داشت که علاوه بر آن یک مبلغ خواهر را نیز در کنار آنان اعزام می‌کنیم.
دهقان در ادامه حضور جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی کشور را مغتنم شمرد و ابراز داشت: مشاهده این مناطق سبب می‌شود تا جوانان و نوجوانان معنی دفاع از تمامیت ارضی، شرافت و هویت این مملکت را درک کرده و این امر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه منجر شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: نسل جوان و نوجوان امروز کشور وارثان شهدایی هستند که با نثار خون پاکشان سبب حفظ، پایداری و بقای انقلاب اسلامی شدند و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان کمتر از شهادت نیست.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول