اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خبر داد

افزایش صادرات صنایع دستی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افزایش صادرات صنایع دستی استان خبر داد.

افزایش صادرات صنایع دستی کرمانشاه
نصرت‌الله سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: صادرات صنایع دستی در سال 90 نسبت به سال 89 افزایش چشمگیری داشته است.
وی اضافه کرد: دستیابی به اهدافی همچون عرضه و فروش بهتر از پیش کالای صنایع دستی و ایجاد بازار مناسب برای فروش بهتر و مطابق نیاز روز جامعه جهانی برای تولید‌کنندگان صنایع دستی با اعزام صنعتگران به نمایشگاه‌های خارجی می‌تواند به صادرات صنایع دستی کمک شایانی کند.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: باید صنایع بومی و دستی هر استان علاوه بر استفاده مردم کشورمان با تبلیغات مناسب و هدایت هنرمندان برای بالا بردن سطح تولیدات را مناسب‌تر از گذشته برای به دست آوردن بازارهای خارجی هدایت کنیم.
سپهر افزود: در 9 ماه نخست سال گذشته صادرات صنایع دستی 67 هزار و 271 تن به ارزش 2 میلیون و 111 هزار و  688 دلار بوده که این رقم در مدت مشابه امسال به یک‌هزار و 289 تن به ارزش 5 میلیون و 279 هزار و 352 دلار رسیده است.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیشتر اقلام صادراتی به کشور عراق بوده است، اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش هر چه بیشتر تولیدکنندگان برای ارتقای سطح کیفیت و درایت صادر کنندگان این روند بهتر از پیش شود، زیرا صادرات بیشتر در اشتغال بومی محلی و رونق اقتصادی استان نقش بسزایی دارد.
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول