اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

افزایش دلار برای واحدهای تولیدی صادرات‎محور یک فرصت است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: افزایش دلار برای واحدهای تولیدی صادرات‎محور یک فرصت است.

افزایش دلار برای واحدهای تولیدی صادرات‎محور یک فرصت است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی بهرامی صبح امروز در جمع اعضای خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی استان گلستان اظهار داشت: ایجاد فرصت برای واحدهای تولیدی هم می‎تواند سبب ایجاد اشتغال شود و نیز تحرک بخش‎های صنعتی را در پی داشته باشد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم تا مقامات استانی و کشوری از واحدهای آسیب‎پذیر حمایت خوبی داشته باشند تا این واحدها با چالش مواجه نشوند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان خاطر نشان کرد: روزهای اخیر شاهد نوسانات دلار بوده‎ایم که در این خصوص، سه جلسه اضطراری با صاحبان صنایع استان گذاشته شد تا وضعیت به وجود آمده و تهدیدی که به حوزه صنعت وارد می‎شود،را تبدیل به فرصت کنیم.

بهرامی بیان داشت: آزادسازی یارانه‎ها و افزایش دلار در نگاه کلان کار مناسبی نبود، چون صنایع تبدیلی استان با محصولات وارداتی سر و کار دارند، لذا این موضوع می‎تواند به‎عنوان یک چالش برای صنعت معرفی شود.

وی متذکر شد: اگر در این مسیر هوشمندانه حرکت کنیم و پشتوانه همه‎جانبه استان و مقامات کشوری را در بخش صنعت داشته باشیم مطمئنا از دل همین چالش‎ها و افزایش ارز می‌توانیم فرصت اشتغال را برای استان فراهم کنیم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان یادآور شد: با شرایط به وجود آمده، صنعت استان می‎تواند کالای صادراتی تولید کند که حتی قابلیت رقابت با محصولات خارجی را نیز داشته باشد.

بهرامی در پایان اذعان داشت: باید تلاش کرد تا ظرفیت‎ها و پتانسیل‎های استان برای جذب سرمایه‎گذاری به خوبی معرفی شود تا زمینه رشد و توسعه را در استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول