اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز به دنبال کسب ششمی لیگ برتر والیبال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: با توجه به بضاعت مالی شهرداری تبریز برای کسب رده ششم لیگ برتر والیبال در نخستین حضور خود برای لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده است.

شهرداری تبریز به دنبال کسب ششمی لیگ برتر والیبال است
قاسم تاجری شب گذشته در حاشیه تمرین تیم والیبال شهرداری تبریز قبل دیدار هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال کشورمان مقابل کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: با توجه به بضاعت مالی شهرداری تبریز برای کسب رده ششم لیگ برتر والیبال در نخستین حضور خود در لیگ برنامه‌ریزی کردیم.
وی با اعلام اینکه بضاعت مالی ما در همین حد و اندازه است، ادامه داد: کسب جایگاه ششم لیگ برتر خیلی برایمان راضی کننده است و امیدواریم به این جایگاه دست پیدا کنیم.
تاجری با اشاره به اینکه نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه می‌کنیم، گفت: هم‌اکنون در شرایط خوبی به سر می‌بریم و کسب رده هشتم لیگ برتر در پایان نیم فصل نخست مطلوب بوده است.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با تاکید اینکه از عملکرد شاگردانم در نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال زیاد راضی نیستم، ابراز داشت: اوایل فصل درخشش خوبی داشتیم، ولی در ادامه با روند نزولی برخورد کردیم.
وی با اشاره به بازی رفت دو تیم در تبریز خاطرنشان کرد: در نخستین بازی لیگ برتر امسال در تبریز کاله مازندران را بسیار زیر فشار بردیم، ولی در نهایت با نتیجه نزدیک سه بر دو شکست را پذیرفتیم.
تاجری با اعلام اینکه مصدومیت فرانچسکو بری بانتی ایتالیایی شیرازه تیم شهرداری تبریز را به هم ریخت، گفت: این بازیکن یکی از برترین بازیکنان پشت خط زن ما بود که به دلیل مصدومیت شدید مجبور شدیم قرار داد خود با او را فسخ کنیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به کاله مازندران و مهره‌های بزرگ آن تاکید کرد: کاله مازندران تیم بزرگی است که از ملی‌پوشان گذشته و حال کشورمان بهره می‌برد و رویارویی با این تیم بسیار سخت و مشکل است.
تاجری در پایان اذعان داشت: هدف اصلی ما رضایت هواداران تبریزی بوده و تمام سعی ما بر آن است تا به بهترین شکل به این مهم دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول