اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از افتتاح خانه انفاق صورت گرفت

حمایت 630 یتیم توسط 472 حامی زنجانی

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: پس از افتتاح خانه انفاق، احسان و نیکوکاری 427 حامی به این خانه مراجعه و 630 یتیم را مورد حمایت قرار خود قرار داده‌اند.

حمایت 630 یتیم توسط 472 حامی زنجانی
محمد علی عباسی امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خانه انفاق، احسان و نیکوکاری به منظور تسهیل در امور مربوط به خیران افتتاح شده و از همان زمان آغاز به کار این مرکز فعالیت‌های بسیاری در این مرکز نیکوکاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های اجرا شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در این مرکز یادآور شد: جمع‌آوری فطریه شهروندان زنجانی از جمله طرح‌هایی است که در این مرکز صورت گرفته است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه میزان فطریه جمع‌آوری شده در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری یک میلیون و 431 هزار ریال بوده است، ادامه داد: همچنین 2 میلیون و 450 هزار ریال کمک نیز در جشن عاطفه‌ها در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک برای زندانیان غیر عمد در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری به مبلغ 3 میلیون و 457 هزار ریال یادآور شد: همچنین 8 میلیون و 745 هزار ریال کمک برای امداد به مردم سومالی در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

عباسی همچنین با اشاره به میزان صدقات جمع‌آوری شده در خانه انفاق به مبلغ 5 میلیون و 791 هزار ریال ادامه داد: میزان کفاره جمع‌آوری شده در خانه انفاق نیز 2 میلیون و 699 هزار ریال بوده است.

وی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح شفای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را در خانه انفاق بیش از 4 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح کوثر نیز 5 میلیون ریال بوده است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: در زمینه جمع‌آوری نذورات قربانی نیز 610 هزار و 850 ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

وی همچنین نذورات جمع‌آوری شده طی ماه محرم در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری را نیز 6 میلیون و 617 هزار ریال عنوان کرد.

عباسی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های خانه انفاق، احسان و نیکوکاری یادآور شد: طرح رضوان به منظور جمع‌آوری کمک برای تامین مسکن مددجویان زیر پوشش و طرح محسنین نیز از جمله طرح‌هایی است که در این مرکز اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح مائون در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری در زمینه کمک به اشتغال خانواده‌های زیر پوشش تصریح کرد: جمع‌آوری زکات شهروندان زنجانی و همچنین اجرای طرح "تاج گل" نیز از جمله طرح‌هایی است که توسط مسئولان خانه انفاق، احسان و نیکوکاری اجرا می‌شود.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: مسئولان این مرکز آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان زنجانی و تحویل آن به مددجویان را در کمترین زمان ممکن دارند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول