اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

فریاد هیهات منا‌لذله ملت‌ها برگرفته از قیام امام حسین است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: فریاد هیهات مناا‌لذله ملت‌های اسلامی منطقه برگرفته از قیام امام حسین (ع) است.

فریاد هیهات منا‌لذله ملت‌ها برگرفته از قیام امام حسین است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مراد علی منصوری‌رضی شامگاه شنبه در جمع مردم سوگوار و عزادار شهرستان آزادشهر اظهار داشت: افکار پوچ و اعمال نادرست و شیطانی یزیدیان که در جریان قیام عاشورا و واقعه کربلا انجام شد نسخه نابودی و رسوایی همه کفار را در طول تاریخ پیچید.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی که در جریان صحرای کربلا علیه امام حسین(ع) و خاندانش شکل گرفت اگر چه به ظاهر پیروزی یزیدیان را به دنبال داشت و باعث خوشحالی کفار شد، اما در باطن و در واقع باعث پیروزی مسلمانان گشت.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون فریاد آزادی‌خواهی مسلمانان و ایستادگی آنان در تمام تاریخ طنین‌افکن شد و پیکره حکومت‌های استبدادی و استکباری برای همیشه سست و لرزان شد.

منصوری‌رضی با اشاره به الگوبرداری قیام امام خمینی (ره) و مردم ایران از قیام اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایش افزود: الگوبرداری مسلمانان از قیام حسینی به دفعات در تاریخ دیده شد و کاخ‌های زیادی تحت تاثیر حرکت و فریاد مسلمانان فرو ریخت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) یکی بزرگ‌ترین این قیام‌ها بود که باعث رسوایی بسیاری از کشورهای استکباری شد و نقشه‌های شوم آنها برای به یغما بردن اموال ملی و ثروت‌های خدادادی را نقش بر آب کرد و با شکست روبه‌رو ساخت.

منصور‌ی‌رضی خاطر نشان کرد: اینک در اربعین حسینی و با عنایت به نزدیک شدن ایام‌الله دهه فجر فرصتی مناسب است زنجیره معنوی و اعتقادی این دو قیام را پیوند بزنیم.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با بهره گرفتن از دستورات قرآنی و اسلامی برای احیای ارزش‌های انسانی از دست رفته در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار بسیج شویم تا به برکت بیداری اسلامی که در نتیجه انقلاب اسلامی ما ایجاد گشته در آینده نزدیک شاهد زمین‌گیر شدن حکومت‌های دست‌نشانده و جایگزین شدن حکومت‌های اسلامی در دیگر کشورها شویم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت‌های دیگر به ویژه مسلمانان با کمی تامل و دقت می‌توانند فریاد هیهات منا‌ذله امام حسین (ع) را بشنوند که با وجود گذشت سال‌های زیاد از واقعه کربلا و حماسه عاشورا به گوش می‌رسد و مسلمانان را به آزاده زیستن و ایستادگی در برابر کفر و نفاق دعوت می‌کند.

وی اضافه کرد: خدا را شاکریم در کشوری مسلمان و تحت فرمان ولایت فقیه و با تکیه بر افکار رهبران دینی زندگی می‌کنیم و هر لحظه آمادگی داریم به دور از تبلیغات دروغین دولت‌های استعماری برای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام ایستادگی کنیم.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم خواست نسبت به برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثر و الگوبرداری از دستورات دینی و فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول