اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر سابق علوم:

ملت ایران دانشجویان مکتب امام حسین هستند

خبرگزاری فارس: وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات گفت: حرکت پیش رونده انقلاب همواره با خون جوانان شهادت‌طلب کشورمان پر شتاب‌تر از گذشته به پیش رفته است و این فضیلت ملت ایران است که دانشجویان مکتب امام حسین (ع) هستند.

ملت ایران دانشجویان مکتب امام حسین هستند
محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای احمدی‌روشن اظهار داشت: سربازان سنگر جهاد علمی برای فتح قله‌های دانش با بینش بیشتر و اراده‌ای راسخ‌تر در نبرد بی‌امان خود به پیش می‌روند.

زاهدی افزود: حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی همواره با خون جوانان شهادت‌طلب کشورمان پر شتاب‌تر از گذشته به پیش رفته است و این فضیلت ملت ما است که دانشجویان مکتب امام حسین (ع) هستند.

سفیر ایران در مالزی گفت: ترور نخبگان ایران اسلامی گواهی بر استیصال بدخواهان در مقابل عظمت دانشمندان میهن عزیزمان، ایران اسلامی است و بار دیگر دانشگاه‌های کشور شهیدی عزیز را به آسمان تقدیم کردند.

زاهدی تصریح کرد: شهادت شهید احمدی‌روشن را که با دومین سالروز شهادت استاد والامقام، شهید علی‌محمدی مقارن شده است به خانواده آن شهید و جامعه علمی کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی عنوان کرد: جامعه دانشگاهی استوارتر از هر زمان تا پای جان و تا آخرین قطره خون در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و آرمان والای شهیدان گام بر می‌دارد.

زاهدی با اشاره به اینکه در فرهنگ و تمدن ایران و اسلام، عشق و علاقه به علم و دانش سابقه‌ای دیرینه دارد، بیان داشت: آنگاه که با انگیزه پیشرفت میهن و افتخارآفرینی در برابر دشمن همراه می‌شود، آفاق را در می‌نوردد و دشمن زبون را مات و مبهوت می‌کند، او به تصور واهی خود می‌پندارد با شهادت دانشمندان ما چراغ دانش را خاموش می‌کند.

وی اذعان داشت: بی‌شک از خون جوان دانشمند شهید ما، دانشمندان فهیم دیگری می‌رویند تا دشمن را زمین‌گیر کنند و پرچم پر افتخار علم و پیشرفت را در ایران اسلامی همچنان برافراشته نگاه دارند.

سفیر ایران در مالزی خاطرنشان کرد: احمدی‌روشن به خون خود غلتید، اما احمدی‌ها و علی‌محمدی‌ها همچنان روشن و پاینده‌اند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول