اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور انبوه مردم و مسئولان

یادواره 107 شهید بخش سپیدار برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره 107 شهید بخش سپیدار و حوزه جلیل و بابکان در شهرستان بویراحمد برگزار شد.

یادواره 107 شهید بخش سپیدار برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یادواره 107 شهید بخش سپیدار و حوزه جلیل و بابکان شهرستان بویراحمد امروز در مسجد صاحب‌الزمان سپیدار برگزار شد.
در این مراسم معنوی که با حضور پرشور و گسترده مردم و خانواده شهیدان سپیدار و جلیل و بابکان برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان والامقام این مناطق گرامی داشته شد.
بر پایه این گزارش در مراسم معنوی یادواره سرداران و 107 شهید بخش سپیدار و جلیل و بابکان تعداد زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی و نیروهای نظامی و انتظامی شرکت داشتند.
در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی با اشاره به فداکاری‌های مردم این مناطق در هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: خاطره حماسه جاویدان رزمندگان سپیدار و جلیل و بابکان در هشت سال دفاع مقدس هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد.
مرتضی رهنما عنوان کرد: رزمندگان این سه منطقه حماسه بی‌بدیلی در دفاع مقدس از خود بر جای گذاشتند که در طول دفاع مقدس بی‌نظیر است.
این مسئول افزود: اکنون به واسطه آن حماسه‌ها و رشادت‌ها مردم این مناطق در صف نخست ولایت‌مداری قرار داشته و بر همین اساس اجازه نخواهند داد که آن ایثارگری‌ها فراموش شود. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: به برکت خون شهیدان درخت اسلام تنومندتر از گذشته شده و امروز در سراسر دنیا ایثارگری رزمندگان ایران اسلامی الگو قرار گرفته است.
رهنما با بیان اینکه دشمن با ترور دانشمندان و فرزندان برومند ایران اسلامی بیشتر در پرتگاه سقوط قرار می‌گیرد، تصریح کرد: خون‌هایی که در بدو پیروزی انقلاب بر اثر همین ترورهای کور ریخته شد اسلام و انقلاب را در مقابل حوادث آبیاری کرد و اکنون نیز مردم با دیدن چنین صحنه‌هایی استوارتر و ثابت‌ قدم‌تر از همیشه در صحنه حضور خواهند داشت.
وی در پایان اذعان داشت: بر پا داشتن یاد و خاطره شهیدان موجب استحکام پایه‌های نظام خواهد شد و مسئولان وظیفه دارند با همه توان در برپایی چنین برنامه‌هایی از خود همت مضاعف نشان دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول