اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون لشگر عملیاتی 29 نبی اکرم خبر داد

برگزاری یادواره سرداران شهید لشکر عملیاتی 29 نبی اکرم

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده لشگر عملیاتی 29 نبی اکرم (ص) از برگزاری یادواره سرداران و هزار و 700 شهید لشگر 29 عملیاتی نبی اکرم (ص) در کرمانشاه خبر داد.

برگزاری یادواره سرداران شهید لشکر عملیاتی 29 نبی اکرم
ناصر ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: این یادواره با هدف انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام شامخ آن‌ها برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این یادواره نمایشگاه عکس دفاع مقدس را خواهیم داشت.
معاون هماهنگ کننده لشگر عملیاتی 29 نبی اکرم (ص) تصریح کرد: ارتباط داشتن با شهدا و زنده نگه داشتن یاد آن‌ها همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند کم‌تر از شهادت نیست.
ظفری خاطرنشان کرد: قصد داریم با برگزاری این یادواره درباره فرهنگ شهادت اطلاع‌رسانی کرده و نیروهای جوان سازمان را با چگونگی خدمت همکارانشان در گذشته آشنا کنیم تا به این ترتیب ادامه دهنده راه شهدا، ایثارگران و رزمندگان باشند.
وی تصریح کرد: در این یادواره جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) بهمن ریحانی سخنرانی می‌کند.
معاون هماهنگ کننده لشگر عملیاتی 29 نبی اکرم (ص) اضافه کرد: از جمله برنامه‌های این یادواره مداحی، دکلمه خوانی، پخش کلیپ و بیان خاطراتی توسط فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی اضافه کرد: برگزاری یادواره سرداران و هزار و 700 شهید لشگر 29 عملیاتی نبی اکرم (ص) به منظور الگوسازی برای نسل جوان و آشنایی این قشر با دلاوری‌ها و ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد. 
ظفری در پایان گفت: این یادواره فردا با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و جمعی از مسئولان سپاه استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول