اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی تنکابن:

عملیات اجرایی پیست اتومبیلرانی تنکابن به‌زودی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تنکابن گفت: عملیات اجرایی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری تنکابن به‌زودی آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی پیست اتومبیلرانی تنکابن به‌زودی آغاز می‌شود
ناصر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان تنکابن بیان کرد: این پیست که به صورت استاندارد و زیر نظر متخصصان و اهل فن طراحی شده در زمینی به مساحت تقریبی 30 هزار مترمربع و با امکانات مورد نیاز همراه با پیست اتومبیل‌های دو دیفرانسیل و پیست موتور کراس و همچنین یک پیست مناسب برای کارتینگ احداث می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه این پیست از نظر طراحی دارای نقشه‌ای مورد تایید مراجع ذیصلاح به ویژه سازمان ورزش و جوانان و فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری است، اظهار داشت: تنکابن از جمله شهرستان‌های دارای استعدادهای بالقوه و خوبی در این ورزش است و با توجه به اینکه در رشته اتومبیل دو دیفرانسیل دارای رتبه بسیار خوب در کشور است از نعمت داشتن یک پیست مناسب محروم بود که با تلاش و پیگیری فراوان و حمایت مسئولان و مساعدت آب منطقه‌ای استان و امور آب منطقه تنکابن، توانستیم زمین مورد نظر را تحویل بگیریم.
حیدری ادامه داد: به‌ زودی و با تکمیل نقشه اجرایی این پروژه اگر شرایط جوی مسئله ایجاد نکند تا پایان امسال انجام و تکمیل می‌شود.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تنکابن در پایان ابراز امیدواری کرد در ابتدای سال 91 با برگزاری نخستین دوره مسابقات رشته‌های یاد شده به طور رسمی آن را به بهره‌برداری برسانیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول