اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آتش‌سوزی گسترده در بندر کنگان

مسیر اصلی بوشهر به بندرعباس مسدود شد‌

خبرگزاری فارس: به دلیل آتش‌سوزی گسترده در بندر کنگان، مسیر اصلی بوشهر به بندرعباس مسدود شد.

مسیر اصلی بوشهر به بندرعباس مسدود شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ساعتی پیش بر اثر آتش‌سوزی چند مغازه در خیابان اصلی بندر کنگان، محور اصلی مواصلاتی بوشهر به هرمزگان مسدود شد و خودروهای مسیر بوشهر به هرمزگان مجبور شدند از مسیر فرعی به سمت هرمزگان تردد کنند.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار کنگان با تایید خبر آتش‌سوزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: چند مغازه بزرگ به طور همزمان در خیابان اصلی کنگان دچار آتش‌سوزی شدند و خسارات زیادی به بار آوردند.
احمد بحرینی‌پور افزود: با وجود گذشت یک ساعت از این حادثه و با وجود تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانی و شهرداری و فرمانداری و با کمک شرکت‌های مستقر در منطقه هنوز زبانه‌های آتش مهار نشده و تلاش برای اطفای حریق ادامه دارد.
وی یادآور شد: انواع بلبرینگ، انواع تسمه، موتورهای دریایی، انواع آلومینیوم و مواد شیمیایی از مهم‌ترین وسایلی است که آتش‌سوزی را گسترش داده‌اند و به نظر می‌رسد دلیل تداوم آتش‌سوزی وجود مواد شیمیایی باشد.
معاون فرماندار کنگان با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشته گفت: میزان خسارت مالی بسیار زیاد است که البته در پایان آتش‌سوزی به طور دقیق اعلام می‌شود.
بحرینی‌پور در ارتباط با مسدود شدن محور کنگان به بندرعباس اذعان داشت: تلاش برای باز کردن محور اصلی ادامه دارد و البته هم‌اکنون خودروها از مسیر ساحلی به سمت بندرعباس تردد دارند.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول