اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی خبر داد

برخورد با مقصران حادثه آتش‌سوزی مرکز نگهداری معلولان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی گفت: از دستگاه قضایی استان بوشهر خواسته‌ایم که این حادثه را موشکافانه بررسی و اگر قصوری تشخیص داده شود نیز با مقصران برخورد قانونی صورت بگیرد.

برخورد با مقصران حادثه آتش‌سوزی مرکز نگهداری معلولان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر همایون هاشمی ظهر امروز در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه آتش سوزی مرکز نگهداری معلولان بوشهر اظهار داشت: با فرماندار شهرستان بوشهر توافق کردیم با مطالعه اولیه، مقدمات احداث یک مرکز نگهداری معلولان انجام و سعی داریم این کار تا قبل از سال جاری شروع شود.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: به دنبال وقوع حادثه آتش‌سوزی در مرکز نگهداری معلولان آل یاسین بوشهر مجوز فعالیت این مرکز تا صدور حکم قضایی تعلیق شده است.
هاشمی ادامه داد: این حادثه بر اثر اتصال برق اتفاق افتاده که منجر به فوت سه نفر از معلولان شده است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت این مرکز 42 نفر بوده است، اضافه کرد: سه نفر از معلولان مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه اعزام شدند که دو نفر آنان ترخیص و اکنون تنها یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد و مابقی مجروحان حال عمومی آنها خوب است و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
هاشمی ضمن همدردی با خانواده‌های این افراد و مردم استان بوشهر از آنان درخواست سعه صدر کرد و خود را به عنوان پدر معنوی این افراد شریک غم آنان دانست.
وی یادآور شد: برای بررسی وضعیت مراکز تحت پوشش بهزیستی در استان‌ها و شهرستان‌ها ناوگان بازرسی و پایش تشکیل شده است.
مجتمع خودگردان نگهداری معلولان کم‌توان ذهنی دختر بالای 14 سال آل‌یاسین بوشهر چهارشنبه شب دچار آتش سوزی شد که در این حادثه سه نفر کشته و 19 نفر مصدوم شدند.
انتهای پیام/م30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول